|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۹
کد خبر: ۵۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو به دنبال بازیکنان جوان است و برنامه ای برای جذب فریدون زندی برای پرسپولیس ندارد.
محمود خوردبین روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از تمرینات پیش از فصل پرسپولیس ابراز رضایت کرد و گفت: تاکنون تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و بازیکنان در دو نوبت صبح و بعد از ظهربا انگیزه بالا درتمرینات حاضر می شوند.
وی در مورد اخذ مدارک از بازیکنان برای برگزاری اردوی برون مرزی و زمان برپایی این اردو افزود : اگرتمام بازیکنان را در اختیارداشته باشیم ، اردوی برون مرزی هفته آینده برپا می شود.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تعیین بدنساز تیم نیز گفت: بدنساز موردنظر برانکو روز شنبه به ایران آمده و از امروز کارخود را آغاز کرده است.
خوردبین در پاسخ به این سووال که بدین ترتیب مشکل بدنساز تیم رفع شده است ، اظهارداشت: باشگاه مشکل بدنساز تیم را رفع کرده است و فکر نمی کنم اتفاقات گذشته تکرار شود.
وی همچنین در مورد تازه ترین وضعیت ضرغام اسماعیل بازیکن تیم ملی عراق نیز گفت: خبر جدیدی درباره این بازیکن ندارم اما می دانم مسوولان باشگاه درصدد جذب این بازیکن هستند.
ضرغام اسماعیل فصل گذشته به شدت مورد توجه حمید درخشان سرمربی وقت سرخپوشان پایتخت قرار داشت اما مدیران باشگاه پرسپولیس نتوانستند او را جذب کنند و بعد وی مورد توجه برانکو نیز قرار گرفت.
برانکو اعلام کرد که فیلم های مربوط به عملکرد این بازیکن را دیده و خواهان اوست.
مدیربرنامه های ضرغام اسماعیل ملی پوش عراقی هفته پیش نیز برای مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد این باشگاه شد، ولی تاکنون خبری از جذب این بازیکن در تیم پرسپولیس نیست .
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز ( یکشنبه ) نیز تمرینات خود را همچون روزهای گذشته در ورزشگاه درفشی فر دنبال می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین