|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۵۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید توافق هسته ای حکیمانه و عزتمندانه باشد، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان باید نهایت دقت را در این روزهای پایانی داشته باشد.
حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان مراغه با اشاره به رسیدن مذاکرات هسته ای به روزهای پایانی و مهم خود اظهار داشت: تیم هسته ای جمهوری اسلامی بر خطوط قرمز مشخص شده رهبر معظم انقلاب تاکید دارند و باید آنها را دقیقا رعایت کنند.

وی با اشاره به دیدار رئیس جمهور با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: این دیدار به خوبی نشان داد که دولت و شخص رئیس جمهور به خطوط قرمز رهبری در مذاکرات پای بند است.

حجت الاسلام محمد تقی پور محمدی امام جمعه مراغه

عضو مجلس خبرگان رهبری سپس با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران به تمام قوانین بین المللی پای بند است، افزود: کشور و ملت بزرگ ما تبعیض را قبول نمی کنند، ایران خود عضو NPT است و بر منع گسترش سلاح های اتمی تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تمام قوانین مربوطه را رعایت می کند، ادامه داد: آژانس بین المللی انرژی اتمی می تواند از فعالیت های هسته ای اعضای این آژانس بازدید کند ولی اگر بازرسی هایی که در آینده از ایران انجام شود خارج از محدوده قوانین و چارچوب های مشخص شده باشد کشورمان در برابر این بازرسی ها خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد.

ضرورت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان برای جوانان

امام جمعه شهرستان بناب نیز امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان بر ضرورت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان برای جوانان  تاکید کرد و گفت: ازدواج اصولی و خداپسندانه منشاء شکوفایی و سعادت است و بدون شک تنها راه مبارزه با فساد و بی بندو باری ترویج ازدواج آسان درجامعه است.

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی با بیان اینکه دین اسلام به  ازدواج اهمیت زیادی قائل است، افزود: قرآن در مورد ازدواج فرمان عمومی صادر کرده و از همه مردم جامعه خواسته آنهایی که مجرد هستند، برای فراهم کردن زمینه های ازدواج آنها بسیج شوند.

وی با بیان اینکه در این صورت شاهد کاهش چشمگیر بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهیم بود، ادامه داد: البته در این زمینه باید هم مسئولان شرایط ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند و هم خانواده ها برای ازدواج سخت نگیرند و شرایط را آسان کنند.

در مذاکرات هسته ای قدرت و عزت جمهوری اسلامی به دنیا مسجل شد

امام جمعه هشترود نیز امروز در خطبه های نماز جمعه در جمع مردم هشترود با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه ۱+۵ گفت: در مذاکرات هسته ای قدرت و عزت جمهوری اسلامی به دنیا مسجل شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی رحیمی  امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی با اشاره به اینکه دنیا به قدرت وعظمت ایرانی پی برده است، ابراز داشت: جمهوری اسلامی به دنیا ثابت کرده که ما اهل صلح و مدارا هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت خطوط قرمز مشخص شده توسط رهبر معظم انقلاب گفت: به تیم مذاکره کننده هسته ای اعتماد کاملی داریم و آنها باید با تمام توان دقت کنند که خطوط قرمز نظام در مذاکرات حفظ شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین