|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۴
کد خبر: ۵۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
امام جمعه برازجان گفت: آمریکا با توجه به بهانه جویی هایی که انجام می دهد، مسوول هرگونه شکست در مذاکرات است.
حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته برازجان افزود: چالش 12 ساله هسته ای و گفت وگوهای دو سال اخیر به روزهای حساس و سرنوشت ساز نزدیک می شود و این روزها مذاکرات فشرده در جریان است.

وی با اشاره به دسیسه های آمریکا و اینکه یک توافق خوب می تواند مصالح نظام را تامین کند یادآور شد: آمریکا سعی دارد با حفظ فضای فشار در مذاکرات و تحت فشار قرار دادن ایران به اهداف خود برسد.

مصلح در ادامه به فضیلت شب قدر اشاره و بیان داشت: در این شب مقدرات یکسال انسان تعیین می شود و به همین دلیل شب قدر نامگذاری شده و این شب، شبی است که قرآن در آن نازل شده است.

وی ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) گفت: این امام همام در تمام تاریخ بشریت الگوی انسان کامل است و باید از این امام عظیم الشان الگوبرداری کنیم.

خطیب نماز جمعه برازجان با محکوم کردن حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن 298 نفر در این حمله گفت: آمریکا علیرغم اینکه دم از حقوق بشر می زند همواره حقوق بشر را زیر سئوال برده و اقدامات زیادی در این راستا انجام داده است.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: آمریکایی ها همواره دو هدف عمده را در ایران دنبال کرده که یکی رسیدن به منافع نامشروع خود در خاورمیانه و دیگری نیز از بین بردن مسلمانان است.

مصلح اضافه کرد: امریکا تاکنون 60 توطئه برای براندازی نظام اسلامی طراحی کرده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، 'آمریکا هیچ زمانی قابل اعتماد نبوده و به هیچ قطعنامه ای نیز پایبند نیست'.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت همه مردم مومن و روزه دار در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی، در واقع نمایش اقتدار، شکوه و نشانه همدلی و همزبانی است.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب آب شرب مردم دشتستان خواستار تلاش مضاعف مسئولان برای غلبه بر بی آبی و همچنین خواستار صرفه جویی مردم و فرهنگ صحیح مصرف شد.

مصلح از کمک های مردم دشتستان به ایتام و نیازمندان در این ایام تقدیر کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین