|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
سرمربی تیم ملی کاراته اکوادور گفت: برای انتخاب اردوی تمرینی خود بررسی‌های زیادی داشتیم و در همین چند روزی که در ایران هستیم، متوجه شدیم انتخاب خوبی داشته‌ایم.

لوئیز والدیویس سرمربی تیم ملی اکوادور که اوایل هفته گذشته برای برپایی اردوی تمرینی به همراه تیم خود راهی تهران شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کاراته ایران به لحاظ فنی در جایگاه بالایی در سطح جهان دارد. کسب مدال طلا در رقابتهای تیمی قهرمانی جهان بیانگر این موضوع است و ما برای آماده‌سازی بهتر خود پس از رایزنی و بررسی‌های زیاد به تهران آمدیم.

وی ادامه داد: در این چند روز در سالن تمرینی استاد صافی در حال تمرین بودیم و برنامه‌های فنی خوبی اجرا شد. مربیان ایرانی تسلط خوبی به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی بر کاراته دارند و برنامه‌های روحی - روانی نیز با امور فنی به خوبی ترکیب شده و یک برنامه جامع را ارائه می‌دهد، به همین دلیل است که می‌گویم انتخاب خوبی داشته‌ایم.

کاراته

سرمربی اکوادور در مورد وضعیت کاراته در قاره آمریکا اینگونه توضیح داد: کاراته در چند سال اخیر پیشرفت خوبی در بین کشورهای این منطقه گسترش يافته است. ۲۴ کشور در پان آمریکن وجود دارد که ۲۳ کشور در مسابقات کاراته حضور دارند که از کشورهای قدرتمند باید به برزیل، ونزوئلا و دومنیکن اشاره کنم. البته آمریکایی‌ها نیز در کاتا پیشرفت‌های خوبی در چند سال اخیر داشته‌اند. 

وی در مورد جایگاه کاراته اکوادور در این قاره تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری خوبی که در چند سال در این رشته از سوی دولت و حمایت بخش خصوصی صورت گرفته، پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و جزو ۵ تیم اول قاره هستیم. به ایران آمدیم تا با استفاده از تجربیات مربیان و کاراته‌کاهای شما بتوانیم وضعیت بهتری داشته باشیم.

والدیویس در پایان گفت: در تلاش هستیم علاوه بر تمرین با بهترین های ایران ، مسابقات دوستانه ای هم با کاراته کاهای برتر ایران که عناوین جهانی و قاره ای دارند داشته باشیم که امیدوارم این امر محقق شود تا کاراته کاهای ما تجربیات بهتری از این سفر کسب کنند. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین