|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۷
کد خبر: ۵۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
مهرداد بایرامی که امروز اخباری مبنی بر تمدید قراردادش با تراکتورسازی به گوش می‌رسید برای دومین بار پیاپی در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد.
 هواداران حاضر در تمرین امروز تراکتورسازی با شعارهایی خواستار حفظ آندرانیک تیموریان شدند درگیری لفظی بین آن‌ها نیز در نوع خود جالب‌ توجه بود.

 تیم تراکتورسازی پس از حضور تونی اولیویرا تمرینات خود را در 2 نوبت صبح و عصر پیگیری می‌کند که تمرین نوبت عصر امروز تیم تراکتورسازی در حالی از ساعت 18:30 آغاز شد که این تمرین تراکتورسازان با حواشی همراه بود.

تونی اولیویرا در ابتدای تمرین در حالی وارد محل تمرین تراکتورسازان شد که هواداران حاضر با تشویق آندرانیک تیموریان خواستار حفظ این بازیکن شدند.

شاهین ثاقبی به همراه محمدرضا اخباری دروازه‌بان جدید تیم تراکتورسازی در تمرین سرخ پوشان حضور پیدا کرد تا یک سرباز دیگر به جمع سربازان تراکتورسازی اضافه شود.

محمد ایران پوریان که شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از تراکتورسازی وجود داشت امروز در تمرین این تیم حضور پیداکرده و با سایر بازیکنان تمرین کرد تا به این شایعات پایان دهد.

هواداران تراکتورسازی آخرین اخبار نقل و انتقالات را از محمد ایران‌پوریان جویا شدند.

علی حمودی با چهره‌ای مبدل قصد عبور از کنار هواداران را داشت که توسط هواداران شناسایی شد که پس‌ازآن علاقه‌مندان به این بازیکن با وی عکس یادگاری گرفتند.

زمانی که سروش رفیعی در کنار ایوب ذوالفقاری در محل تمرین تراکتورسازان حضور پیدا کرد هواداران حاضر در تمرین با شعارهایی به وی خوش‌آمد گفتند.

هواداران تراکتورسازی به‌محض روبه‌رو شدند با کاظم شهریاری مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی گلایه‌های خود را از نقل و انتقالات تیم به وی منتقل کردند که نتیجه این صحبت‌های چیزی جز 2 دستگی بین هواداران تراکتورسازی نبود.

پس از ایجاد 2 دستگی بین هواداران حاضر در تمرین این 2 گروه به درگیری لفظی با یکدیگر پرداختند که شهریاری واکنشی به این درگیری‌ها نشان نداد و در مواجهه به درگیری‌های لفظی طرفین سکوت کرده و نظاره‌گر درگیری‌ها بود.

نزدیک 300 هوادار در تمرین نوبت عصر امروز تراکتورسازی حضور پیدا کردند.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان خبرنگاران امروز در جایگاه مخصوص خود حضور پیدا کردند و از این جایگاه نظاره‌گر تمرین شدند و به آن‌ها اجازه حضور در کنار زمین داده نشد.

تونی اولیویرا که به‌شدت مورد تشویق هواداران تراکتورسازی قرارگرفته بود به ابراز علاقه آن‌ها واکنش نشان داد و برایشان دست تکان داد.

مهرداد بایرامی که امروز اخباری مبنی بر تمدید قراردادش با تراکتورسازی به گوش می‌رسید برای دومین بار پیاپی در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد.

تونی سرمربی تیم تراکتورسازی دقایقی با سینا عشوری به‌صورت اختصاصی به گفت‌وگو پرداخت و نکاتی را به وی متذکر شد.

عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در اواخر تمرین امروز حضور پیدا کرد که هواداران تراکتورسازی قصد گفت‌وگو با وی را داشتند که عباسی راهی رختکن تیم شد و هواداران در مقابل رختکن منتظر بازگشت مدیرعامل باشگاه شدند تا با وی صحبت کنند که شهریاری در بین هواداران حضور پیدا کرد و خواستار انتقال صحبت‌های آن‌ها به مدیرعامل باشگاه شد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین