کد خبر: ۵۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
وزیر بهداشت و درمان گفت: باید به ازای هر 12هزار و 500 نفر یک مرکز درمانی ایجاد شود.
سید حسن قاضی زاده هاشمی به همراه جمعی از مسئولان وزارت بهداشت و درمان و مدیران استانداری تهران با حضور در قیامدشت بخش خاوران از مرکز درمانی امام رضا(ع) و شهید عراقی در قیامدشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات بهداشتی و درمانی این منطقه قرار گرفت.
وزیر بهداشت و درمان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت بهداشت و درمان برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی قیامدشت از توابع شهرری تصمیماتی را اتخاذ کرده است.
وی افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مرکز درمانی امام رضا(ع) برای استفاده مردم قیامدشت شبانه روزی خواهد شد تا از تردد مردم به تهران برای مشکلات درمانی کاسته شود.
وزیر بهداشت تاکید کرد: با توجه به مشکلات درمانی و جمعیت این منطقه باید تخت های بیمارستانی افزایش یابد.
هاشمی خاطرنشان کرد: شبانه روزی شدن مرکز درمانی امام رضا(ع) در قیامدشت شهر ری همواره مورد مطالبه مردم و مسئولان این منطقه بوده است.
وی ادامه داد: مهمترین مشکلات مردم این منطقه ارتقاء در بخش درمان ، افزایش تخت های بیمارستانی ، کمبود فضاهای بهداشتی بود که امیدوارم بزودی محقق شود.
صبح امروز و همزمان با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان به همراه جمعی از مسئولان کشوری و استانی به منظوری بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی در جنوب شرق استان تهران به شهرستان های قیامدشت و پاکدشت سفر کرد.
در جریان بازدید قاضی زاده هاشمی، سید حسین هاشمی استاندار تهران، رییس سازمان مدیریت استان تهران ، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه ری و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین