|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه از برخورد قاطعانه با کاندیداهایی خبر داد که پیش از موعد مقرر اقدام به تبلیغ کنند.
امیر شاه آبادی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار بیستون با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در انتهای سال جاری اظهار کرد: انجام تبلیغات زودهنگام خط قرمز ماست و شدیدا با آن برخورد می شود.
وی همچنین بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و ادامه داد: هرقدر این حضور گسترده تر و پرشور تر باشد شاهد افزایش بیش از پیش اقتدار نظام در مجامع جهانی و بین المللی خواهیم بود.
شاه آبادی همچنین با اشاره به توانمندی های شهر بیستون، از آن به عنوان یکی از مهمترین مناطق گردشگری و اقتصادی استان نام برد که باید از پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری در راستای اشتغالزایی جوانان و جذب صنعت توریسم استفاده کرد.

** دولت تدبیر و امید در حال برداشتن موانع و مشکلات کشور است

یاور محمدی فرماندار هرسین نیز در این جلسه اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در مدتی که فعالیت خود را آغاز کرده تاکنون توانسته موانع و مشکلات زیادی را از پیش رو بر دارد و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از بحران هایی که دولت با موفقیت از آن عبور کرده تورم موجود در کشور بود که با مهار آن توانست از بروز بسیاری اتفاقات که ضرر آن متوجه مردم و قشر ضعیف می شد جلوگیری کند.
محمدی در ادامه از زحمات و تلاش های نورالدین فرزادی پور بخشدار پیشین بیستون به خاطر خدمات مطلوب به مردم بیستون در بخش های مختلف قدردانی کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن بیستون در محورهای مواصلاتی مهم منطقه و داشتن دارای جایگاه خاص در بخش گردشگری، اقتصادی و اجتماعی باید افراد مسوول در آن با تمام توان تلاش کنند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا بخشدار جدید بیستون بتواند همسو با دولت تدبیر و امید برنامه های این شهر مهم را پیش ببرد.
در پایان این مراسم نعمت الله عباس آبادی بعنوان بخشدار جدید بیستون معرفی شد.
شهر بیستون با بیش از 35 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین