کد خبر: ۵۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همراه معاونین درمانی ، بهداشتی و فنی دانشگاه علوم پزشکی ایران صبح امروز - پنجشنبه - از مراکز درمانی قیامدشت بخش خاوران از توابع شهرستان ری در استان تهران بازدید کردند.
مراکز درمانی امام رضا (ع ) و مرکز شهید عراقی قیامدشت برنامه اصلی این بازدید بودند و در جریان آن وزیر بهداشت و معاونین ، مدیران و روساء امور دانشگاه ها علوم پزشکی مشکلات و چالش های پیش روی فعالیت این مراکز را مورد ارزیابی قرار دادند.
در این بازدید وزیر بهداشت را هدایت الله جمالی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ،استاندار تهران ، شهردار منطقه 15، شهردار بخش خاوران و امام جمعه خاوران مدیر شبکه بهداشت و درمان بخش خاوران ری ، معاونین درمان، بهداشتی و فنی دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران ازمراکز بهداشتی و درمانی قیامدشت را همراهی می کنند.
در حاشیه این بازدید وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران گفت :بزودی درمانگاه امام رضا(ع ) برای رفاه حال شهروندان شبانه روزی می شود.
سید حسن هاشمی افزود:برای بر طرف کردن مشکلات درمانی مردم و جلوگیری از تردد شهروندان به مرکز درمانی دیگر تهران و ری این مرکز شبانه روزی خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین