|
|
امروز: چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۵۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
استاندار کرمانشاه گفت: عمده جرایم اجتماعی و طلاق ها ناشی از اعتیاد یکی از زوجین است که این مسئله در سال های اخیر با ورود مواد روانگردان شیشه به درون جامعه و رسوخ آن به درون خانوادها دو چندان شده است.
از روابط عمومی استانداری روز پنجشنبه به نقل از ابراهیم رضایی بابادی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به هم افزایی و همکاری دستگاه های عضو شورا در جهت رفع مطالبات عمومی به ویژه در حوزه اعتیاد و مواد مخدر افزود: به عنوان خادمین دولت و ملت موظفیم در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر نهایت اهتمام خود را بکار گیریم.
وی اظهار داشت: همه به این مسئله واقفیم که پایان اعتیاد تباهی و نابودی است آن هم با سرعتی غیرقابل باور چرا که بیماری اعتیاد از هر بیماری مسری تری خطرناک تر است و در صورت غفلت از پیشگیری و مهار آن به سرعت شیوع پیدا می کند.
استاندار کرمانشاه همچنین ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده صورت گرفته توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ویژه اقدامات انجام شده در سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر خواستارهمکاری و تعامل هرچه بیشتر دستگاه های عضو شورا در جهت بهبودی شرایط افراد معتاد و کاهش آسیب و مهار این معضل در سطح استان شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر از همراهی و همکاری خوب ادارات و ارگان های درگیر در امر مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد.
علی شمشیری همچنین در خصوص برخورد با مراکز اقامتی میان مدت غیرمجاز در کرمانشاه گفت: براساس گزارش های واصله به این دبیرخانه مبنی بر فعالیت غیرقانونی چند مرکز اقامتی ترک اعتیاد اجباری در سطح این شهرستان که با انتشار اطلاعیه در کوچه و معابر عمومی باانگیزه سودجویی و سوء استفاده از وضعیت و نگرانی برخی خانواده های درگیر در بحث اعتیاد درآمد زایی می کنند با همکاری فرمانداری، پلیس مبارزه با مواد مخدر و دستور قضایی به سرعت وارد عمل شدیم و طی هفته گذشته 2 مرکز شناسایی و پلمپ و متخلفین هم در دستگاه قضا تحت تعقیب قضایی هستند.
شمشیری تعداد مراکز اقامتی ترک اعتیاد مجاز در سطح استان را 22 مرکز اعلام کرد و گفت: از این تعداد 20 مرکز دارای مجوز و 2 مرکز با تایید کمیته درمان در حال اخذ مجوز می باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین