|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
اسامی 20 فیلم از لوبومیر بنِس کارگردان فقید و خالق انیمیشن مشهور «پت و مت» که در بخش ویژه جشنواره بیست و هفتم فیلم کودک و نوجوان روی پرده می‌روند، اعلام شد.
«بررسی»، «تصاویر پس زمینه»، «کارگاه»، «فرش»، «صندلی گهواره‌ای»، «تصویر»، «گاراژ»، «اسولتو»، «گرامافون»، «بریان شدن»، «برداشت»، «آب»، «پرش»، «چلیپا»، «نقاشی»، «کریزوکا»، «سالن ژیمناستیک»، «بودکا»، «ولکه پرانی» و «صبحانه در ترا» 20 فیلمی هستند که در جشنواره کودک و نوجوان و در بخش بزرگداشت لوبومیر بنِس روی پرده می‌روند.

بنا بر این گزارش، برخی از انیمیشن‌های «پت و مت» که قرار است در جشنواره امسال نمایش داده شوند، از جمله آثار دیده نشده و یا کمتر دیده شده این انیمیشن مشهور جهانی در ایران به شمار می‌روند.

«پت و مت» مجموعه انیمیشن استاپ موشن مشهور به کارگردانی لوبومیر بنِس و ولادیمیر ژیرانک است.

این مجموعه درباره کاراکترهایی است که بیشتر درگیر مشکلاتی هستند که خود باعث بوجود آمدن آن شده‌اند. آنها برای حل این مشکلات از تمامی وسیله‌های ممکن و غیرممکن استفاده می‌کنند که این امر منجر به مشکلات بیشتری شده و در نهایت، این دو به راه‌حل‌های شگفت‌انگیزی می‌رسند.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین