|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۲
کد خبر: ۵۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: شخص رئیس جمهور به موضوعات محرومان و مستضعفان توجه ویژه‌ای دارند و پیشگیری از افزایش قیمت‌ها دغدغه‌ هر روزی انسانهاست.
سید حسن قاضی زاده هاشمی شب گذشته در مراسم گلریزان و ضیافت الهی و افطاری که با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، محسنی بند پی و جمعی از خیرین در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد ، با اشاره به اینکه کمک کردن بخشی از فرهنگ دینی و ملی ما است گفت: کمک کردن فرهنگی ارزشمند است. اما متاسفانه امروزه کمرنگ شده که ورود جدی به آن مورد نیاز است از شما خیرین که در دنیای سیاست زده به این بخش توجه دارید و به عنوان یک ایرانی کمک می‌کنید بسیار سپاسگزار هستم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه با اشاره به کمک‌های دولت افزود: دولت تا آنجا کهخ توانسته در قالب وزارت رفاه و وزارت بهداشت کمک کرده است.

وی به گرفتاری و محدودیت‌ منابع دولتی اشاره  و تصریح کرد: شخص رئیس جمهور در اکثر جلسات دولت به محرومان و مستضعفان توجه ویژه دارند و پیشگیری از افزایش قیمت‌ها و کمک به مردمی که در طبقات متوسط هستند دغدغه هر روز ایشان است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در حوزه بهداشت نیز مشکلاتی وجود دارد اظهار کرد: چند شب پیش به بیمارستان شهدای تجریش و لبافی نژاد رفتم و بخاطر کمبود تخت و بستری بیماران در راهرو بسیار خجالت کشیدم. در مجموع سه درصد از اعتبارات  عمرانی به حوزه بیمارستان سازی اختصاص داده شده که با کشورهای همسایه و بویژه کشورهای پیش رفته فاصله زیادی دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین