|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۵۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان اولین خودرو بینایی‌سنجی سیار با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و خیرین اصناف ایران در راستای پیشگیری از نابینایی کودکان 3 تا 6 سال رونمایی شد.
بارک رمضان در حاشیه افتتاح موسسه خیریه ای نور اصتاف ایران از اولین خودرو بینایی سنجی سیار در راستای پیشگیری از نابینایی کودکان ۳ تا ۶ سال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان اولین خودرو بینایی‌سنجی سیار با حضور دکتر علی  ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انوشیروان محسنی‌بندپی  رئیس سازمان بهزیستی کشور و خیرین اصناف ایران در راستای پیشگیری از نابینایی کودکان 3 تا 6 سال رونمایی شد.

این خودرو سیار در پی انعقاد تفاهمنامه‌ای مشترک فی‌ما بین اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، بهزیستی کشور و اتحادیه عینک‌فروشان برای معاینه، تشخیص و درمان کودکان زیر 6 سال ویژه استان تهران به بهره‌برداری رسید و اتحادیه عینک‌فروشان متعهد به ارائه بیش از 10 هزار فِرِم رایگان به کودکان شده است.

یادآوری می‌شود در حاشیه این مراسم  مؤسسه خیریه‌ای نور اصناف ایران با حضور « دکتر علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «انوشیروان محسنی‌بندپی» رئیس سازمان بهزیستی کشور،«محسن جلال‌پور» رئیس اتاق بازرگانی ایران و «علی فاضلی» رئیس اتاق اصناف ایران افتتاح شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین