کد خبر: ۵۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت:دروازه بان فصل گذشته با توجه به صلاحدید سرمربی تیم در لیست مازاد قرار گرفته است و در نظر داریم این بازیکن را قرضی به تیم دیگری بدهیم.
علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص آمدن ماموران شهرداری برای پلمپ باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی- ورزشی و من نمی‌دانم چرا  شهرداری همجا را ول کرده و فقط به اینجا چسبیده است در هر صورت تکلیف این مسئله باید روشن شود باشگاه استقلال برای  فدراسیون است و شرایطی پیش آمده است که این باشگاه به فروش رسیده است و با کمک و زحمات باشگاه توانسته‌ایم این جا را  خریداری کنیم خدا کند این باشگاه را بلوک گذاری شود و کار یکسره شود تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم چرا که شهرداری یکبار کمک می‌کند و یکبار اقدام به پلمپ باشگاه!!

امیدوارم شرایط جوری رقم بخورد که بتوانیم به تفاهم برسیم و این مسئله برای من جای سوال دارد که تمامی مشکلات تهران حل شده است و فقط مشکل باشگاه استقلال مانده است!!

وی در خصوص نقل و انتقالات آخرین وضعیت نقل وانتقالات باشگاه استقلال افزود: نقل و انتقالات باشگاه استقلال به خوبی پیش می‌رود و توانسته‌ایم تا 70.80 درصد بازیکنان مد نظر مظلومی را جذب کنیم و امیدوارم طی یکی دو روز آینده بقیه نیز حل شود.

وی در خصوص فروزان افزود: فروزان در لیست مازاد مظلومی است که امیدوارم بتوانیم دوستانه تیمی را برای فروزان انتخاب کنیم و در نظر داریم وی را قرضی به تیم دیگری بدهیم و باید بگویم که اصلا قرار نیست ما کسی را بیرون کنیم و فروزان اگر نخواهد از تیم برود بالای سر ما جا دارد و پولش را نیز پرداخت می‌کنیم اما قصد داریم وی را قرضی به تیم دیگری بدهیم چرا که فروزان جوان و آینده دار است و حیف است که به سادگی از وی بگذریم.

نظری جویباری عنوان کرد: صحبت‌هایی با امید ابراهیمی صورت گرفته  و امروز نیز قرار است جلسه‌ای با وی داشته باشیم از طرف دیگر دو سه ساعت جلسه با هاشم بیک زاده برگزار کردیم  و توانستیم به جاهای خوبی برسیم همچنین با خسرو حیدری صحبت‌هایی انجام شده است و قرار شده تا روز پنجشنبه هفته جاری همه چیز نهایی شود و بازیکنان را سر تمرین بفرستیم.

 نظری جویباری عنوان کرد: هیچ صحبت و جلسه‌ای تا به این لحظه با سید جلال حسینی نداشتم، جواد نکونام نیز بازیکن بزرگی است و اوساسونا قرار دارد دارد وتا به این لحظه با این بازیکن جلسه‌ای نداشتم.

وی بیان کرد: درصدد هستیم نود درصد تیم را تا روز پنج شنبه ببندیم تا چارچوب تیم حفظ شود اما تا زمان نقل و انتقالات وقت داریم و در ابتدا بازیکنان خود را جمع بندی می‌کنیم و پست‌هایی که خالی بود با صلاحدید سرمربی تیم بازیکن جذب کنیم.

پرداختی‌هایی به بازیکنان جدید داشته‌ایم و قرار است پرداختی‌هایی طی روزهای آینده به بازیکنان قدیم داشته باشیم تا عدالت برقرار شود.

وی در خصوص وضعیت امیر حسین صادقی افزود: صادقی کاپیتان تیم استقلال و بازیکن ملی‌پوش است و امیدوارم مظلومی تصمیم نهایی را در خصوص این بازیکن بگیرد و باید بگویم من تصمیم گیرنده نیستم و هر نظری که مظلومی  داشت لحاظ می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین