|
|
امروز: جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
مهاجم دوم جرمی انجوک کامرونی است که پا به سن گذاشته. جرمی 35 ساله 196 سانتی‌متر بلندی قامت دارد که در نوع خود برای یک مهاجم جالب توجه است.
حالا تیم تازه صعود کرده به لیگ ستارگان قصد دارد مشکلاتش در فاز تهاجمی را با جذب دو مهره کارساز پرسپولیس حل کند و برای عقد قرارداد با محمد نوری و مهدی طارمی آستین‌های‌شان را بالا زده‌اند.

المِسَیمیر تیم قطری که از این پس شاید بیشتر اسمش را بشنوید، این تیم در جدول 18 تیمی لیگ یک بعد از الریان صاحبنام که 48 امتیاز گرفت، توانست 44 امتیاز بگیرد و نایب قهرمان شود.

حالا تیم تازه صعود کرده به لیگ ستارگان قصد دارد مشکلاتش در فاز تهاجمی را با جذب دو مهره کارساز پرسپولیس حل کند؛ قطری‌ها برای عقد قرارداد با محمد نوری کاپیتان پرسپولیس و مهدی طارمی آستین‌های‌شان را بالا زده‌اند و این عین حقیقت است.
 


منابع خبری نزدیک به لیگ ستارگان قطر هم تایید می‌کنند هافبک سابق تیم‌ملی و مهاجم فعلی تیم کارلوس کی‌روش طی 48 ساعت آینده  با این تیم به توافق کامل می‌رسند. نوری و طارمی نتوانستند از نظر مالی با پرسپولیس به توافق برسند و علی رغم اینکه برانکو گفته بود مایل به ماندن این دو بازیکن است، اما رقم پیشنهادی پائین سرخپوشان نتوانست به خواسته برانکو جامه عمل بپوشاند.

المِسَیمیر نایب قهرمان لیگ دسته دوم قطر همراه با الریان به لیگ یک یا همان لیگ ستارگان صعود کرده و قصد دارد با تقویت خطوط سه‌گانه خود مانند الشمال و الشحانیه قهرمان و نایب قهرمان دو فصل پیش لیگ یک، حضوری آسانسوری در جمع ستارگان فوتبال قطر نداشته باشد.

اما تیمی که لیگ برتری شده و قصد استخدام محمد نوری و مهدی طارمی را دارد چگونه مجوز حضور در بالاترین سطح فوتبال قطر را گرفته است؟

المِسَیمیر در جدول 18 تیمی لیگ یک، طی 17 هفته، به 14 پیروزی و 2 تساوی دست پیدا کرد تا بعد از الریان صاحبنام که 48 امتیاز گرفت 44 امتیاز بگیرد و نایب قهرمان شود.

مشتری جدید کاپیتان و ستاره‌ پرسپولیس در طول فصل فقط یک مرتبه در ایستگاه 6 لیگ 3-4 به الموتیدر باخت. المِسَیمیر دو بار هم با تساوی برابر المرخیا و لخویا 2 از رسیدن به 3 امتیاز بازماند که اگر این چنین نمی‌شد قهرمانی هم دور از دسترسش نبود.

آنسلمو تراکتور زوج طارمی
المِسَیمیر قبل از اینکه قراردادش با محمد نوری و مهدی طارمی را روی میز بگذارد، با یک مهاجم نام‌آشنا برای تبریزی‌ها قرارداد امضا کرد. سرمربی تیم آدم یوسف تصمیم گرفت که در فاز هجومی آنسلمو کاردوسوی پرتغالی را به ترکیب خود اضافه کند. مهاجمی 31 ساله که در لیگ دوازدهم برای تراکتورسازی 6 بازی انجام داد و یک گل به گهر زد.

آنسلمو در فصل 14-2013 لیگ یک پرتغال 16 بازی با پیراهن پورتیمونزه انجام داد تا 2 گل در 796 دقیقه به ثمر برساند و با این پشتوانه پیراهن المسیمیر را بر تن می‌کند تا بلکه در کنار مهدی طارمی و محمد نوری یک مثلث هجومی قدرتمند را تشکیل دهد.
 
دو مهره با ارزش پرسپولیس در تور تیم قطری

رقبای نوری و طارمی
المِسَیمیر در پست هافبک طراح، دونی نرای پرویی را به اردوی خود آورده است. یعنی دقیقا همان جایی که محمدنوری تخصص بازی در آن را دارد. هافبک مرکزی 31 ساله که 3 بازی ملی طی سال‌های 2008 تا 2010 انجام داده، در فصلی که گذشت 16 مرتبه پیراهن 2 تیم را پوشید.

دونی ابتدا در سال 2014 برای ملگار طی 13 بازی 439 دقیقه تلاش کرد و بعد در سال 2015 برای اسپورت لورتو در لیگ برتر پرو 193 دقیقه بازی کرد. با این حال اگر یوسف آدم بتواند از نوری و دونی در کنار هم بهره ببرد شرایط متفاوت خواهد شد.

تیمی که در آستانه جذب مهدی طارمی قرار دارد دو مهاجم هم دارد که چندان کارآمد نشان نمی‌دهند. نفر اول جیسی جون نیجریه‌ای است که تابعیت بحرینی گرفته است. جیسی سال 2014 از الخریطیات آمده و مشخص نیست در لیگ ستارگان هم با المِسَیمیر بماند. واضح است که با حضور مهدی در راس خط حمله جیسی شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی را نخواهد داشت.

مهاجم دوم جرمی انجوک کامرونی است که پا به سن گذاشته. جرمی 35 ساله 196 سانتی‌متر بلندی قامت دارد که در نوع خود برای یک مهاجم جالب توجه است.

انجوک در فصل 12 - 2011 برای مورینسه در لیگ یک پرتغال توپ می‌زد و کیفیت نسبتا قابل قبولی داشت اما بعید به نظر می‌رسد در لیگ ستارگان هم با المِسَیمیر ادامه همکاری دهد. خصوصا حالا که تکلیف ترکیب اصلی تیم با حضور طارمی در پیشانی خط حمله روشن خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین