|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹
کد خبر: ۵۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
حضرت آیت الله تسخیری، مشاور عالی مقام معظم رهبری که در راس هیاتی به کویت سفر کرده است، ظهر امروز / دوشنبه/ در دیدار با امیر کویت پیام تسلیت و همدردی مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران به دولت و ملت کویت و خانواده های شهدا و آسیب دیدگان حادثه تروریستی مسجد امام صادق(ع) در کویت را به وی ابلاغ کرد.
آیت الله تسخیری، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام و نماینده ایشان، در دیدار با شیخ صباح الاحمد الصباح، امیر کویت ضمن ابراز تاسف و اندوه عمیق از حادثه هولناک انفجار مسجد امام جعفر صادق(ع) در کویت، مراتب تسلیت و همدردی مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران با برادران کویتی را ابراز داشت.
آیت الله تسخیری در این دیدار با محکوم کردن این حادثه تروریستی، خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت ها و ملت های اسلامی با اتحاد و یکپارچگی خود هر دستی را که در جهت ناامنی و ایجاد فتنه در منطقه بلند می شود، قطع کنند.
وی تصریح کرد: اسلام دین محبت و مودت است و اقدامات خشونت آمیز و افراط گرایانه مغایر با تعالیم و ارزش های دین مبین اسلام بوده و تنها جبهه دشمنان اسلام و بشریت را تقویت می کند.
در این دیدار امیر کویت، شیخ صباح الاحمد الصباح ضمن تشکر از تسلیت مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران نسبت به این فاجعه شوم، گفت: ما همگان عزادار شهادت این نمازگزاران و روزه داران هستیم و این اقدام جنایت کارانه ، آن هم در ماه رحمت الهی در خانه خدا همه ی ما را داغدار کرده است.
شیخ صباح الاحمد در ادامه خاطر نشان کرد: ما نیز شهادت این فرزندان امت اسلامی را به خودمان و شما تسلیت می گوییم و از جمهوری اسلامی ایران و جنابعالی به خاطر حضور در کویت و مشارکت در سوگواری شهادت این عزیزان سپاسگذاریم.
شایان ذکر است، روز جمعه و هنگام اقامه نماز یک تروریست انتحاری خود را میان نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق(ع) کویت منفجر کرد که این اقدام هولناک منجر به شهادت 27 نمازگزار شیعه از جمله سه تن از هموطنانمان و مجروح شدن بیش از 200 نفر دیگر شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین