|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۵
کد خبر: ۵۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران گفت: بیش از 100 واحد صنعتی - تولیدی آلاینده، از اوایل سال تاکنون اخطاریه زیست محیطی دریافت کرده و 30 واحد نیز پلمب شدند.
محمدحسین بازگیر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول سال جاری حدود 30 واحد صنعتی، تولیدی به دلیل توجه نکردن به اخطاریه های زیست محیطی از ادامه فعالیت متوقف و کارگاه آنان نیز پلمب شده است.
وی با اشاره به ادامه پایش های دوره ای از واحدهای صنعتی شهرستان تهران توسط گفت: ماموران محیط زیست طی چندماه گذشته در بازدید از یک واحد ریخته گری در منطقه اسماعیل آباد واقع در جنوب غربی شهر تهران به دلیل ایجاد آلودگی هوا ناشی از فعالیت کوره ها، دو اخطاریه زیست محیطی صادر کردند.
بازگیر با اشاره به پایان مهلت تعیین شده در اخطاریه برای رفع و کنترل آلایندگی این واحد صنفی، افزود: ماموران اجرایی محیط زیست امروز به منظور پیگیری اخطاریه های صادره در بازدید به عمل آمده با مشاهده عدم رفع مشکل آلوده سازی این کوره ها، این واحد صنفی را پلمب کردند.
بازگیر با تاکید بر کنترل و پایش واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی شهر تهران گفت: یکی از وظایف اصلی این اداره رسیدگی به واحدهای آلاینده محیط زیست است که در صورت مشاهده تخلف زیست محیطی با واحدهای متخلف برخورد قانونی انجام می شود.
روستای اسماعیل آباد در قدیم جزو دهستان غار از شهرستان ری محسوب می شد و در حال حاضر در محدوده منطقه 18 تهران قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین