کد خبر: ۵۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
سخنان فرانک والتر اشتاین مایر درباره ایران و موفقیت مذاکرات تا این مرحله ، واکنش مثبت مخاطبان او در فضای مجازی را در پی داشت که خواستار توافق غرب با ایران شدند.
وزیر خارجه آلمان بیش از ترک وین مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی آ. ار.د آلمان انجام داد و طی آن گفت ابهامات بسیار کمی باقی مانده و با توجه با توافقاتی که در لوزان صورت گرفته با ایران به نتایج خوبی رسیده ایم.
این مصاحبه در صفحه شخصی اشتاین مایر و نیز صفحه وزارت خارجه آلمان در فیس بوک منتشر شد که موجی از اظهارنظرهای مثبت ساکنان آلمان و حمایت آنها از ایران را در پی داشت.
مردم آلمان در این پیام ها از اشتاین مایر خواستند به ایرانی ها اجازه بدهند شانس بهره مندی از دانش صلح آمیز هسته ای را داشته باشند و اینکه برای رسیدن به توافق بهتر است مواظب خراب کاری بعضی از کشور ها از جمله عربستان سعودی و هم پیمانانش باشند . برخی دیگر نیز با اشاره غیر مستقیم به رژیم صهیونیستی از دولت آلمان خواستند مانع جاسوسی از مذاکرات در هر شرایطی شود تا طرفین بتوانند به توافق نهایی دست پیدا کنند.
مهاجران ساکن آلمان هم به اشتاین مایر توصیه کردند با ایران به توافق برسد چون ایران می تواند نقش بسیار مهمی در اقتصاد ، سیاست و فرهنگ ایفا کند.
اشتاین مایر روز دوشنبه به وین آمد و بعد از ملاقات با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود به برلین بازگشت. او قرار است فردا سه شنبه به وین بازگردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین