|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۸
کد خبر: ۵۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
روند بازار سهام و نماگرهای آن به طور طبیعی و بدون دخالت مستقیم نهاد ناظر خواهد بود و هر گونه واکنشی در آن نظاره گر زیبایی‌های این بازار است.
محمد فطانت شب گذشته در حاشیه مراسم ضیافت افطاری سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به فارس مبنی بر اینکه در صورت برچیده شدن تحریم‌ها و موفقیت مذاکرات هسته‌ای ایران چه اقدام هایی برای جذب اعتماد حداکثری سرمایه گذاران بدون ایجاد ترس از برخی اقدام های متولیان بازار و یا حقوقی ها و در عین حال جلوگیری از رفتار هیجانی احتمالی معامله گران صورت می‌گیرد؟ پاسخ داد: اساساً هر گونه کنش و واکنش طبیعی نماگرها و رخداد های بازار سهام بدون دخالت عوامل درون زا نشانگر طبیعت و زیبایی های پیدا و پنهان این بازار بوده و نیازی به دخالت و یا ورود دستوری برای کنترل و یا هدایت ندارد. بازار سهام به طور طبیعی راه خود را پیدا می کند و هر گونه نوسانی که بر روی نماگرهای آن رخ می دهد به زیبایی‌های آن می‌افزاید.

به باور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بورس بدون دخالت مستقیم متولیان بازار سرمایه به اتکای عملگرهای طبیعی به مسیر خود ادامه داده و نیازی به راهبری و کنترل های دستوری ندارد. از این رو متولی بازار تنها در جایگاه ناظر به بورس خواهد نگریست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین