|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۶
کد خبر: ۵۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
مشاور عالی وزیر کشور خود را خادم حوزه علمیه و مراجع عظام دانست و تصریح کرد: خدمت گذاری در شهر کریمه اهل بیت توفیق الهی است و در راستای عمل به وظایف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
آیت الله مرتضی مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دولت در دو سال اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی عصر یکشنبه در دیدار سرپرست استانداری قم با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید، بهبود شرایط کشور در زمینه های اقتصادی، مسائل داخلی و بین المللی را مورد توجه قرار داد و از عملکرد خوب دولت ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری به قم و دیدار ایشان با مراجع عظام و حوزویان خاطرنشان کرد: بیان دکتر روحانی مبنی بر نصب العین قراردادن رهنمودهای مراجع عظام و ارتباط وی با روحانیت بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله مقتدایی در ادامه با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم، فرمایشات معصومین (ع) در رابطه با این شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: وجود حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) در قم عنایت ویژه خداوند به مردم این شهر است.

وی حوزه علمیه و مراجع بزرگوار تقلید را از دیگر ویژگی های برجسته و منحصر بفرد قم برشمرد و تصریح کرد: اگر هر یک از اساتید بزرگ حوزه قم در استانی دیگر باشند، محور فعالیت ها در آن استان خواهند بود.

وی جنبه بین المللی قم در زمینه مطالب پژوهشی و نشریات تولید شده در این شهر را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: پژوهش های دینی اساتید قم در همه کشورهای اسلامی مورد استفاده قرار می گیرند.

آیت الله مقتدایی خاطرنشان کرد: چنین امتیازات و ویژگی هایی مدیریت قم را بسیار حساس کرده است.

وی با بیان اینکه مردم قم مردمی انقلابی و کم توقع هستند، خاطرنشان کرد: اگر مسوولان نیت خالصانه در خدمت داشته باشند از سوی مراجع عظام و مردم قم همراهی خواهند شد.

فریدون همتی سرپرست استانداری قم نیز دیدار با مراجع تقلید را مایه دلگرمی برای خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: امیدوارم با دعای خیر مراجع عظام تقلید و بهره گیری از رهنمودهای ایشان بتوانم قدم های نیک برای شهر مقدس قم بردارم.

مشاور عالی وزیر کشور خود را خادم حوزه علمیه و مراجع عظام دانست و تصریح کرد: خدمت گذاری در شهر کریمه اهل بیت توفیق الهی است و در راستای عمل به وظایف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نمازی مشاور امور روحانیت وزیر کشور، سیار فرماندار قم، رستمی معاون توسعه مدیریت استاندار، حجت الاسلام هاشمی مشاور امور روحانیت استاندار و طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری، همراهان آقای همتی در این دیدار بودند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین