|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶
کد خبر: ۵۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
18 بازیکن به عنوان سهمیه ملی پوش در لیگ برتر بسکتبال مشخص شدند.
از دبیر فدراسیون بسکتبال، صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، حامد آفاق، بهنام یخچالی، سجاد مشایخی،محمد جمشیدی ، فرید اصلانی، آرمان زنگنه، اصغر کاردوست، روزبه ارغوان، آرن داودی، سعید داورپناه، محمد حسن زاده، یونس لاله زاده، جواد داوری و ارسلان کاظمی 18 بازیکنی هستند که در جلسه صبح امروز سازمان لیگ به عنوان سهمیه ملی معرفی شدند.

در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال که بر خلاف سال گذشته یک لیگ برگزار می شود، هر تیم می تواند دو بازیکن جذب کند که در مرحله مقدماتی اجازه استفاده از یکی از آنها در میدان و در مرحله پلی آف اجازه استفاده هر دو بازیکن خارجی را دارد.

هنوز زمان آغاز لیگ برتر مشخص نیست اما موضوع برگزاری لیگ جوانان در رده سنی 17 تا 22 سال نیز در دستور کار سازمان لیگ قرار گرفته است.

یکشنبه هفته آینده جلسه ای با حضور مدیران باشگاه ها برگزار می شود تا درباره تاریخ آغاز مسابقات تصمیم گیری شود.

فصل آینده لیگ برتر با حضور 12 تیم برگزار می شود.

پیشنهاد برگزاری لیگ جوانان به جای لیگ ملی ارائه شده و قرار است فردا ساز و کارهای آن بررسی و درباره زمان آغاز و پایان این مسابقات تصمیم گیری شود.

درجلسات امروز مسعود قاسمی به عنوان رئیس کمیته مربیان، عباس مقدس زاده رئیس کمیته مسابقات، قاسم کیانی سخنگوی فدراسیون و محمدحسین انصاری رئیس کمیته اقتصادی انتخاب و معرفی شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین