کد خبر: ۵۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت که امروز ایران اسلامی با اقتدار کامل در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاده است .
محمد مهدی عبدخدایی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد شهدای هفتم تیر در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در زاهدان افزود: ایران اسلامی با تکیه بر مردم خود قویترین کشوری است که در مقابل آمریکا ایستاده است.

وی، ادامه داد: در طول تاریخ تنها انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی بوده است و این انقلاب به سایر نقاط جهان نیز صادر شده است.

عبد خدایی با محکوم کردن جنایات آل سعود اظهار داشت: بمباران و قتل عام زنان و کودکان یک جنایت جنگی آشکار است و دلیل سکوت جوامع بین الملل در مقابل این حرکت وحشیانه حمایت استکبار بزرگ یعنی آمریکا از عربستان است.

وی ادامه داد: تنها ایدئولوژی اسلام توان مدیریت جهان را دارد و به دلیل گسترش ایدئولوژی اسلام، آمریکا همواره از حربه ترور استفاده می کند.

وی با گرامیداشت مقام شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی و شهید محمدتقی حسینی طباطبایی افزود: به راستی که شهیدان سربازان مکتب حق هستند که امام خمینی (ره) احیا کننده آن بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلو چستان نیز در این آیین گفت: حماسه هفت تیر به عنوان بخشی از تاریخ انقلاب یک اقدام تروریستی تلخ از سوی استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام عباسعلی دانشی با بیان اینکه منطق آمریکایی ها منطق ترور است افزود: این منطق روز جمعه نمازگزاران شیعه را در کویت به خاک و خون کشید و این نشان دهنده حقوق بشر آمریکایی است، آمریکا با پرورش گروه های تکفیری و تروریستی مانند داعش قصد ضربه زدن به اسلام را دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین