|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۹
کد خبر: ۵۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، در حکمی، فرهاد شیرانی را به سمت سرپرستی مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران منصوب کرد.
بر اساس این حکم، فرهاد شیرانی عضو هیات علمی پژوهشکده مدیریت دانش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران از یکم تیرماه 1394 به عنوان سرپرستی مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران منصوب شد.

در قسمتی از حکم سرپرست مرکز اطلاعات و مدارک علمی آمده است: ماموریت کلیدی این مرکز فراهم آوری، سازمان دهی، ذخیره، حفظ، بازیابی، تحلیل و اشاعه اطلاعات علمی و فناورانه کشور است که امید دارد با یاری خداوند بزرگ در چارچوب قوانین و مقررات و برنامه استراتژیک پژوهشگاه (96-1392) و با همکاری کارشناسان گرامی آن مرکز، با کارایی و اثر بخشی به انجام رسانید و جایگاه مدیریت اطلاعات علم و فناوری را در پژوهشگاه و کشور بیش از پیش ارتقا بخشید.

این گزارش به نقل از روابط عمومی وزارت علوم حاکی است که سیروس علیدوستی رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در نامه ای جداگانه از خدمات فریبرز درودی سرپرست پیشین این مرکز قدردانی کرد.

شیرانی دانش آموخته دکترای مدیریت گرایش مدیریت دانش دانشگاه یو.تی.ام. مالزی بوده و پیش از این به مدت 10 سال در این سمت فعالیت داشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین