|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
سرپرست کنوني فدراسيون جهاني فوتبال فيفا در گفت‌وگو با روزنامه فاليزربوتي اظهار داشت که نامزد انتخابات فيفا نيست، بلکه رئيس آن است.
سپ بلاتر امروز شنبه در گفت‌وگو با روزنامه فاليزربوتي سوئيس اعلام کرد که او نامزد فدراسيون بين‌المللي فوتبال نيست بلکه رئيس برگزيده آن است.

او در رابطه با اين‌که آيا مي‌خواهد بار ديگر نامزد رياست اين سازمان که از سال 1998 در مشت او است شود يا نه، گفت: نامزد نيستم، بلکه رئيس برگزيده اين سازمان هستم.

بلاتر روز گذشته هم در گفت‌وگو با روزنامه بليک سوئيس گفته بود که از سمتش کناره‌گيري نکرده، بلکه اختيار آينده فيفا را موقتا به کميته اجرايي در آورده است.

بلاتر در مهماني‌‌اي در شب گذشته به شوخي اظهار داشت: آن‌چه به دست‌اورده‌ام، موزه‌اي پر از عشق و محبت است. من از همه مي‌خواهم که اشتباه نکنند و من را به خوبي درک کنند. در اين موزه و امور آن مداخله نکنيد!!!

برخي معتقد اند که بلاتر در ماه‌هاي گذشته، تعادل رواني خود را از دست داده است. هيچ پزشکي تا به حال آن را به طور رسمي تاييد نکرده است اما در صورتي که تاييد شود، مي‌توان اقدامات گسترده‌اي در رابطه با او انجام داد.

بلاتر در ماه گذشته، در حالي که تنها چهار روز از انتخاب مجددش به عنوان رئيس فيفا مي‌گذشت، به دليل آن‌چه خود آشفتگي جهاني تعريف مي‌کند، از سمتش کناره‌گيري کرد.

در اواخر پاييز سال جاري، انتخابات رياست فيفا توسط کنگره اين سازمان برگزار مي‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین