|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۰
کد خبر: ۵۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی به رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس الامه کویت ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در کویت از آمادگی ایران برای مبارزه با پدیده شوم تروریسم خبر داد.
از اداره کل بین الملل مجلس شورای اسلامی ، علاءالدین بروجردی در پیام خود به حمد سیف الهرشانی رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس الامه کویت آورده است: با تاسف فراوان از جان باختن و آسیب دیدن جمع زیادی از هموطنانتان در حادثه حمله تروریستی گروه های تکفیری به مسجد امام جعفر صادق (ع) در ماه مبارک رمضان و هنگام برگزاری نماز جمعه مطلع شدم.

در ادامه این پیام آمده است: حوادث اخیر تروریستی در فرانسه، تونس و کشورتان به خوبی خطر پدیده شوم تروریسم را برای همه ملت های جهان یادآور می شود.

بروجردی در پیام خود یادآور شده است: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هدف حملات تروریستی قرار گرفته و در این مسیر جمع زیادی از مردم و مسئولان کشور به شهادت رسیده اند؛ از جمله رئیس جمهور، نخست وزیر و جمعی از مقامات بلندپایه که امروز مصادف با سالگرد آن حادثه تروریستی می باشد.

در پیام رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آمده است: در این راستا مایلم تاکید کنم جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری برای اتخاذ هرگونه سازوکار لازم برای مبارزه با پدیده شوم تروریسم می باشد.

در پیام برجرودی آمده است: اینجانب به این مناسبت ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی و اعلام مراتب همدردی و تسلیت خود به جنابعالی، دولت و ملت کشور دوست و برادر کویت و خانواده های داغدیده، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه رحمت و مغفرت، برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می نمایم.

ظهر جمعه هنگامی که نمازگزاران مشغول اقامه نماز جمعه ماه مبارک رمضان بودند عامل انتحاری در رکعت آخر نماز خود را منفجر کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نمازگزاران در مسجد امام صادق (ع) کویت شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین