|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۵۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
نماینده مردم خمین در مجلس شوری اسلامی گفت:رهبر معظم انقلاب قاطعانه از تیم مذاکره کننده هسته ای پشتیبانی کرده و مسیر را برای طرف مقابل و نیروهای داخلی کشور ترسیم کردند.
محمد ابراهیم رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسوولان ارشد نظام، تکلیف نیروهای داخلی در قبال سوگیری و حمایت از مذاکرده کنندگان را مشخص و حجت را بر همگان تمام کرد.

وی ادامه داد: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب، کشور ما تحت هر شرایطی زیر بار زور، خواست و اراده زیاده طلبانه نمی رود و همواره در راستای حفظ ارزش ها و آرمان های نظام پیش می رود.

نماینده مردم خمین بیان کرد: قوای سه گانه و مردم با مشارکت آگاهانه از روند هسته ای و دانشمندان این رشته وهمچنین تیم مزاکره کننده حمایت می کنند و این پیوند، دستاورد عظیمی است که تاکنون وجود داشته و از این به بعد نیز حفظ می شود.

وی با بیان اینکه راه برای فعالیت دانشمندان باز است، افزود: امت اسلامی همانطور که در 36 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی مقاومت کردند، باز هم از سختی ها سر افرازانه عبور می کند.

وی، با بر شمردن اهمیت حمایت مردم و مسوولان کشور از تیم مزاکره کننده اظهار کرد: بین مردم و مسوولان در کلیات مذاکرات هسته ای هیچ گونه اختلاف نظری وجود ندارد و دادن صفاتی نظیر مومن، متعبد، متعهد ،شجاع وامین به تیم مذاکره کننده از سوی مقام معظم رهبری هر گونه شبهه واختلاف نظری راجع به تیم مذاکره کننده را از بین برد .

رضایی گفت: هیچ کس نباید نسبت به تیم مذاکره کننده اهانتی بکند چرا که آن ها به دنبال توافق خوب هستند واز مواضع به حق کشور کوتاه نمی آیند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین