|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: رفع موانع ورزش بانوان از دغدغه های این اداره کل است و برهمین اساس به دنبال شناسایی فرصتها و چالشهای پیش رو در ورزش بانوان استان هستیم.
مظفرعلیشائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری نشست شورای راهبردی ورزش استان با محوریت ورزش بانوان اظهارکرد: باتوجه به بررسی هایی که انجام شد و شناختی که از موانع و مشکلات ورزش بانوان پیدا کردیم سعی داریم این مشکلات و موانع را به صورت کارشناسی و با کمک گرفتن از اساتید برجسته دانشگاه، مربیان باتجربه و پیشکسوتان ورزش بانوان استان مورد تحقیق و پژوهش قرار داده تا با ترکیبی ازعلم و عمل به راهکارهای مناسب علمی دست یابیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شناسایی عوامل ساختاری، منابع انسانی، منابع مالی، عوامل زیرساختها و اماکن ورزشی، عوامل فرهنگی و اجتماعی و عوامل پژوهشی - تحقیقاتی را به عنوان شش مولفه حاصل از تحقیقات به عمل آمده در خصوص چالش های بخش بانوان در استان دانست.

وی افزود: باتوجه به بررسی های انجام شده عامل منابع مالی یکی از شدیدترین چالش وعامل منابع انسانی در جایگاه ورزش بانوان در این استان است.

علیشائی با اشاره به تشکیل یک کارگروه تخصصی برای بررسی مشکلات ورزش بانوان دراستان افزود: درشرایط کنونی تشکیل یک کارگروه متشکل ازاساتید برجسته دانشگاه، مربیان باتجربه و بین المللی استان، نایب رییسان و پیشکسوتان برای ارتقای ورزش بانوان و رفع موانع این بخش برای ورزش همگانی و قهرمانی یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: با تشکیل این کارگروه ماهی یک بار می توانیم جلسات تخصصی وعلمی را در خصوص بررسی موانع پیش روی بانوان استان برگزار کرده و مشکلات را به حداقل برسانیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به راهکارهای اجرایی برای تحت پوشش قرار دادن اکثریت بانوان استان در ورزش همگانی و قهرمانی اشاره کرد و گفت: با برگزاری دوره های آموزشی، پذیرش میزبانی رقابت های کشوری و حمایت از مدال آوران می توانیم جایگاه بانوان استان را همچنان ارتقا دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین