|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۶
کد خبر: ۵۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
رئیس فدراسیون کشتی با ابراز خرسندی از تجلیل از قهرمانان ملی‌پوش کشور تاکید کرد: امیدوارم حمایت از ورزشکاران کشور ادامه‌دار و پایدار و این یک آغاز خوب و جدی در این راستا باشد.
رسول خادم تقدیر از قهرمانان ورزشی کشور را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: ورزش و هنر دو مقوله‌ای هستند که اگر به نمایش گذاشته نشوند، قابلیت دیده شدن را از آنها بگیریم و مورد احترام قرار نگیرند، انگیزه‌های افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند از دست می‌رود.

وی این نگاه را نسبت به همه رشته‌ها به خصوص رشته‌های ملی و مدال‌آور مانند کشتی در تقویت این ورزش‌ها موثر دانست و گفت: شاید این ورزشکاران بیش از انتظاری که از توجهات مالی دارند، خواستار احترام مسئولان و مدیران هستند.

خادم افزود: مردم هم این انتظار را دارند که مدیران ارشد کشور با افتخاراتی که این رشته‌های ورزشی کسب می‌کنند و شادی ملی را در فضای کشور به وجود می‌آورند، مورد احترام و توجه مسئولان قرار بگیرند.

رئیس فدراسیون کشتی این نگاه را در همه دنیا متعارف دانست و عنوان کرد: از کارکردهای سیاسی و اجتماعی ویژه ورزش در جهان همین توجهی است که مسئولان نظام‌های سیاسی دنیا با احترام گذاشتن و مورد توجه قرار دادن قهرمانان‌شان پس از کسب موفقیت‌های بین المللی، خودشان را با شادی ویژه مردم و قهرمانان‌شان شریک می‌کنند.

وی ادامه داد: احساس من این است که با افتخاراتی که در یکی دوسال گذشته به ویژه در رشته‌های المپیکی کسب شده و رشته‌هایی که در حال رشد هستند و کم کم مدعی حضور در المپیک می‌شوند بسیار بیش از این‌ها می‌شود همراهی مسئولان نظام را با خواسته مردم که احترام و توجه به افتخارآفرینان است، داشته باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی با ابراز خرسندی از حرکت دولت تدبیر وامید و وزارت ورزش وجوانان در تجلیل ازقهرمانان ملی‌پوش کشور تاکید کرد: امیدوارم حمایت از ورزشکاران کشور ادامه دار و پایدار و این یک آغاز خوب و جدی در این راستا باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین