کد خبر: ۵۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
حمید سوریان در نخستین اظهارنظر پس از کشتی نگرفتن در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی‌می گوید: حدود ۱۵ سال است که در اردوهای تیم ملی حضور داشته‌ام و هیچ‌وقت از کشتی جدا نشده‌ام.
حمید سوریان در نخستین اظهارنظر پس از کشتی نگرفتن در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی‌می گوید: حدود 15 سال است که در اردوهای تیم ملی حضور داشته‌ام و هیچ‌وقت از کشتی جدا نشده‌ام.

هرچه در زندگی دارم از کشتی است و در حال حاضر هم با حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به‌عنوان سرباز در خدمت کشتی هستم. دارنده 7 طلای جهان و المپیک در مورد اینکه چرا در مسابقات انتخابی کشتی نگرفت، گفت: برای شرکت در مسابقات انتخابی اصلا در شرایط ایده‌آلی قرار نداشتم، اما تصمیم گرفتم به مشهد بروم. حتی وزن‌کشی کردم و قبل از مسابقه گرم هم کردم اما به‌خاطر شرایطی که داشتم متأسفانه نتوانستم کشتی بگیرم.

سوریان در پاسخ به این سؤال که تکلیف‌ات برای شرکت در مسابقات جهانی 2015 آمریکا چه می‌شود، اظهار کرد: فدراسیون و کادر فنی در این‌باره تصمیم می‌گیرند، اما آنچه مسلم است، حمید سوریان همیشه به‌عنوان سرباز آماده خدمت به کشتی است و اگر شرایط و فرصتی برای من ایجاد شود، با جان و دل تلاش می‌کنم در خدمت کشتی باشم.

قهرمان المپیک لندن درباره مسابقات 2015 لاس وگاس هم گفت: کار در رقابت‌های جهانی آمریکا به‌عنوان میدان گزینشی المپیک بسیار سخت است و تمام رقبا با تمام توان به‌دنبال کسب نتیجه هستند. اگر شرایط و فرصتی برایم به‌وجود ‌آید، تمام تلاشم را می‌کنم که عملکرد قابل‌قبولی داشته باشم.»

این موضوع در حالی است که مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی اعلام کرد برنامه‌ریزی ما برای رقابت‌های جهانی و المپیک به‌گونه‌ای است که هیچ‌کدام از سرمایه‌های این رشته فراموش نمی‌شوند. حسن بابک در مورد تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ادامه داد: نخستین اردوی فرنگی‌کاران بعد از رقابت‌های انتخابی از امروز در خانه کشتی آغاز می‌شود که این تمرینات تا رقابت‌های جهانی به‌صورت مرحله به مرحله برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود. مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با اشاره به نکات مثبت رقابت‌های انتخابی تصریح کرد: این مسابقات از 2جنبه قابل اهمیت و تامل است. اول اینکه ایجاد انگیزه برای جوانانی می‌کند که به‌دنبال دوبنده تیم ملی هستند و دوم اینکه نامداران و قهرمانان کشتی فرنگی با حضور در این میدان با نشان دادن شایستگی خود برای حفظ دوبنده تیم ملی تلاش می‌کنند. بابک اضافه کرد: به هر حال رقابت‌های انتخابی باید در دستور کار تیم‌های ملی باشد تا این فرهنگ به خوبی نهادینه شود و چهره‌های خوبی در تمامی اوزان کشف و شناسایی شوند. وی با تأکید بر اهمیت و حساسیت رقابت‌های جهانی آمریکا به‌عنوان میدان کسب سهمیه المپیک یادآور شد: مطمئن باشید ما از تمامی سرمایه‌های خود در این میدان بزرگ استفاده خواهیم کرد چراکه کشتی فرنگی ایران به‌عنوان قهرمان جهان باید در این مسابقات سربلند و موفق ظاهر شود.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابت‌های جهانی 2015 آمریکا از روز شنبه 30 خردادماه در محل خانه کشتی شماره یک تهران آغاز شده است که این مرحله از تمرینات تا روز 10 تیرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین