|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: هوشیاری، یک صدایی و وحدت همه دلسوزان و دست اندرکاران نظام، پشتوانه تیم مذاکره کننده و عامل پیروزی در مذاکرات هسته ای با گروه 1+ 5 است.
حمیدرضا عزیزید فارسانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان ارشد نظام، افزود: بیانات رهبر انقلاب کاملا شفاف و قابل عملیاتی شدن است و ایشان با تبیین مسائل مهم نظام، مسیر روشنی را برای مردم و مسوولان ترسیم کردند.

وی تصریح کرد: همه ارکان کشور به دنبال توافقی هستند که عزت و امنیت کشور را خدشه دار نکند و منجر به تامین منافع ملی شود و بی شک این مهم در راس برنامه تیم مذاکره کننده هسته ای کشور است.

عزیزی، بیانات مقام معظم رهبری را تقویت کننده اراده و انگیزه تیم مذاکره کننده کشور دانست و گفت: ایشان همواره مردم و مسوولان را به وحدت و همدلی سفارش می کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به دنبال لغو مذاکرات نیست، خاطرنشان کرد: تا جایی که منافع کشور به خطر نیفتد، می توان مذاکرات را تمدید کرد.

عزیزی، تاکید بر توان داخلی را از مهمترین بیانات رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: ایران اسلامی با تکیه بر جمعیت، منابع طبیعی، موقعیت جغرافیایی مهم و استراتژیک و نیروی انسانی توانمند می تواند اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق کنند.

به گزارش ایرنا، اقتصاد مقاومتی و مذاکرات هسته ای، دو محور مهم سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان ارشد نظام بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین