|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۵۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
امام جمعه تیتکانلو گفت: با هدایت رهبری، سربازان ملت ایران در عرصه مذاکرات هسته ای از عزت، استقلال و آزادی کشور دفاع خواهند کرد.
حجت الاسلام حسین نادعلیزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع کارگزاران و نزدیک شدن به زمان پایان مذاکرات اظهار کرد: امروز در کشور همه بر توافق خوب و عزتمندانه در مساله هسته ای وحدت نظر دارند.

وی با بیان اینکه هیچ اختلافی بر سر کلیات و اصول بحث هسته ای وجود ندارد، گفت: به فرموده رهبری نفی محدویت های بلندمدت، ادامه تحقیق و توسعه، لغو تحریم ها در زمان امضای توافقنامه، مخالفت قاطع با بازرسی از مراکز نظامی خواست ایران در این مذاکرات است.

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبری، دولت آمریکا به مذاکرات نیاز دارد، افزود: آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب و استقلال کشور ما تاکنون همه راهها را آزموده است و در همه عرصه ها شکست خوده است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یارانش افزود: ایجاد احساس امنیت و آرامش در مردم با رعایت قسط و عدل از وظایف قوه قضاییه است و این مجموعه با دوری از حب و بغض و قاطعیت علوی در مبارزه با فساد می تواند به اهداف خود برسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین