|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۵۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اطمینان رهبر معظم انقلاب به مذاکره کنندگان هسته ای باید مورد توجه جدی مردم باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: رهبر معظم انقلاب موارد مهمی را این هفته در جمع کارگزاران نظام در خصوص مساله هسته ای مطرح فرمودند که از جمله آنها اطمینان به مذاکره کنندگان و تاکید بر رعایت خطوط قرمز بود که باید این فرمایشات معظم له مورد توجه و دقت آحاد مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص مدیریت جهادی مدیران در نظام اسلامی با وجود تحریم ها اضافه کرد: مردم ایران در مقابل مشکلات صبور هستند و اجازه زیاده خواهی را به بهانه تحریم های هسته ای به دشمنان نمی دهند.

وی اظهار کرد: وجود رهبری شجاع، فهیم، بصیر، حکیم و هوشیار در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه مباهات مردم ایران اسلامی است و باید این نعمت الهی را شاکر باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری با اشاره به لزوم عمل به احکام دین در ماه مبارک رمضان ادامه داد: روزه این ماه مبارک تنها به امساک از خوردن و آشامیدن محدود نمی شود و باید تمام اعضای بدن را از گناه دور نگه داریم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: این ماه، ماه رحمت و بخشش است و اگر می خواهیم که بخشوده شویم باید دیگران را نیز ببخشیم که از جمله نمودهای آن، بخشش زندانیان توسط شاکیان است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان، مومنان باید اهتمام ویژه ای نیز به حضور در جشن های گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد داشته باشند تا از فیوضات این امر نیز بهره مند شوند.

وی همچنین بر لزوم رعایت عفت عمومی در این ماه همچون ماههای دیگر تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه بدحجابی به معضلی در جامعه ما تبدیل شده در حالی که در دین مبین اسلام، عفاف اصلی مهم است.

در نمازجمعه این هفته ارومیه، خیل عظیمی از روزه داران نمازگزار حضور داشتند به طوری که برای حضور آنها سایه بان هایی در حیاط مصلا تعبیه شده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین