|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۴
کد خبر: ۵۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
امام جمعه شهر ری گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام اسلامی تدبیر خردمندانه در هدایت تیم مذاکره کننده و حمایت آنان در مقابل زیاده خواهی گروه 1 + 5 بود.
حجت الاسلام المسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر مبنای تفکرات اسلامی و ولایی دارد، اظهارداشت: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب تیم مذاکره کننده ایرانی با غیرت ملی و حساسیت بیشتر به انجام رسالت سنگین خود ادامه داده و معظم له قصد بازکردن گره و پیش بردن امور در مقابل زیاده خواهی گروه 1 + 5 را به زیبایی بیان کردند.

وی رهبرانقلاب را مصداق عینی ولایت فقیه است، افزود: دشمنان با استفاده ابزارهای گوناگون در تلاش بودند تا تیم ایرانی را در نقطه ضعف قرار داده و به اهداف خود برسند که معظم له با رهنمودهای خود ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده به آنان روحیه مضاعفی دادند و از طرفی این سخنان موجب تزلزل در جبهه دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه طبق بیانات رهبرانقلاب همه مسوولان ایران به دنبال توافقی عزتمند و خوب هستند، بیان داشت: ملت ایران اسلامی با حمایت از فرزندان خود در تیم مذاکره کننده توافق منصفانه و عادلانه، عزتمندانه و منطبق با منافع و مصالح خود را می خواهد.

امام جمعه شهرستان ری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری ازمردم قدرشناس و انقلابی شهرستان به دلیل حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم تشکر کرد.

شاهچراغی افزود: حضور باشکوه و گسترده اقشار مختلف مردم ضمن به نمایش گذاشتن قدرشناسی آنان از مدافعین حرم ، دارای پیام های ضد استبکاری و مقاومت و مبارزه برای نابودی دشمنان خدا بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین