|
|
امروز: دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۵۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
امام جمعه فاروج گفت: ایران اسلامی با وحدت ملی در مسأله هسته‏ای، به‏دنبال توافق خوب و مخالف توافق بد است.
حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام اظهار کرد: بیانات رهبری در حوزه هسته ای صریح و روشن بود.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، مطالبه مردم از دستگاه قضا را دقت و قاطعیت، سرعت در رسیدگی و بی‏اعتنایی به توصیه‏های مخل اجرای قوانین برشمرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی فاروج گفت: شاخص شدن ضرب و جرح عمدی به عنوان جرم نخست در این شهرستان، که از بافتی مذهبی و شیعی برخوردار است مایه شرمساری است.

قلیزاده خویشتنداری، صبر و حوصله، برخورد منطقی و پیگیری مسائل از راه قانون و وساطت بزرگان را راه علاج این درد مشترک جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است، 5 تیر، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر را گرامی داشت و گفت: تقدیم بیش از 3 هزار و 700 شهید و هزاران مجروح و جانباز در راه مبارزه با این معضل، نشان دهنده عزم کشور در این راه است.

قلی زاده بر لزوم سرمایه گذاری در عرصه پیشگیری، هره گیری از ظرفیت خیران، اهتمام رسانه ملی به امر اطلاع رسانی و گاهی بخشی تاکید کرد وگفت: با بهره گیری از ظرفیت مساجد وروحانیت، تقویت آموزه های دینی و خلاقی در میان جوانان و مشارکت همه دستگاه ها می توان در مسیر مبارزه موفق تر عمل کرد.

شهرستان 52 هزار نفری فاروج در 90 کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

این شهرستان به سبب داشتن قدیم ترین حوزه علمیه خراسان شمالی و نیز عالمان برجسته دینی همچون آیت الله آقانجفی قوچانی، به دارالعلمای این خطه معروف شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین