|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
روزنامه لبنانی السفیر با بیان اینکه چهار روز تا زمان نهایی برای امضای توافق هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و شش کشور بزرگ فرصت باقی است، تاکید کرد که مذاکره کننده آمریکایی تحت فشارلابی صهیونیستی و کنگره قرار دارد.
السفیر در شماره روز جمعه خود نوشت: در حالی که مذاکرات ماراتنی هسته ای اکنون در وین پایتخت اتریش برای رسیدن به یک توافقی که همه طرف ها را راضی کند، ادامه دارد، مذاکره کنندگان به ویژه آمریکایی تحت فشار« وقت» قرار دارند.

این روزنامه لبنانی تاکید کرد که کنگره و لابی صهیونیستی به ویژه کارشناسان هسته ای وابسته به این لابی و صاحب نفوذ در رسانه های آمریکایی که درصدد ایجاد هراس از توافق هسته ای احتمالی با ایران می باشند، بر مذاکره کننده آمریکایی فشار زیادی وارد کرده اند.

السفیر خاطرنشان کرد که نامه مشاوران سابق باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا نیز که خواستار « توافقی خوب» با ایران شده اند، درهمین چارچوب قابل ارزیابی است.

این روزنامه لبنانی تصریح کرد: هر یک از طرف ها که در جریان مذاکرات سرمایه گذاری سیاسی زیادی را برای جلوگیری از شکست مذاکرات انجام داده است و اکنون فشارهای زیادی را تحمل می کند، در آخرین مرحله مذاکرات درصدد است تا دستاوردهای بیشتری را کسب کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین