کد خبر: ۵۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و تلاش برای ارائه خدمات رفاهی، ورزشی و دانشجویی می‌تواند راهگشای بسیاری از دغدغه‌های این عزیزان در طول دوران تحصیل باشد. لذا پرداختن به مفاهیم دانشجویی در دانشگاه علمی-کاربردی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
معاون سنجش دانشگاه علمی کاربردی از راه‌اندازی شورای تخصصی دانشجویی خبر داد و گفت: با تشکیل این شورا کیفیت خدمات رفاهی در دانشگاه ارتقاء پیدا کرده و ساماندهی خواهد شد.

 با اعلام این خبر افزود: دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و تلاش برای ارائه خدمات رفاهی، ورزشی و دانشجویی می‌تواند راهگشای بسیاری از دغدغه‌های این عزیزان در طول دوران تحصیل باشد. لذا پرداختن به مفاهیم دانشجویی در دانشگاه علمی-کاربردی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه توجه و سیاست‌گذاری به مطالبات و مشکلات دانشجویان از دغدغه‌های ریاست عالی دانشگاه است تصریح کرد: برنامه‌ریزی درخصوص نحوه ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان دانشگاه که شامل توسعه خدمات رفاهی و معیشتی افزایش سطح سلامت و نشاط و سیاست‌گذاری در امور مشاوره دانشجویی در سطح دانشگاه از مهمترین برنامه‌های رفاهی، خدماتی شورای تخصصی دانشجویی است که با تشکیل این شورا کیفیت خدمات رفاهی در دانشگاه ارتقاء پیدا کرده و ساماندهی خواهد شد.

معاون سنجش دانشگاه علمی کاربردی ادامه داد: تهیه و تدوین دستورالعمل جامع رفاهی دانشگاه، راه اندازی سامانه رفاهی دانشجویی، تدوین استراتژی دانشگاه در حوزه ورزش، نحوه برگزاری المپیادهای فرهنگی ورزشی دانشجویان و نگاه ویژه حمایتی از دانشجویان بی‌بضاعت و آسیب‌پذیر را از سیاست‌های راهبردی شورای تخصصی برشمرد.

علایی نوین در خاتمه یادآور شد: این شورا قبلا در دانشگاه جامع علمی کاربردی وجود نداشته و در راستای اجرای سیاست های سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و تدابیر اندیشیده شده توسط ریاست عالیه دانشگاه راه اندازی گردید.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین