|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۵۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران گفت: تاکنون با سه بازیکن قرارداد بسته ایم که یکی از آنها جابر انصاری است، اما نام دو بازیکن دیگر را اعلام نمی کنیم.
بهرام امیری عصر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت نقل وانتقالات باشگاه استقلال اظهارکرد: طبق لیست اولیه ای که دراختیار داشتیم تاکنون با سه بازیکن قرارداد بسته ایم که یکی ازآنها جابرانصاری است اما نام دو بازیکن دیگر را نمی گویم.

وی اضافه کرد: قرارداد این دو بازیکن داخلی است و تا زمانی که به باشگاه نیایند نمی توانیم نامشان را اعلام کنیم.

مسئول کمیته نقل وانتقالات باشگاه استقلال تهران درباره مذاکره با مسعود حسن زاده بازیکن ذوب آهن اصفهان نیز افزود: او با باشگاهش قرارداد دارد و به همین خاطر صحبتی با وی نکردیم.

امیری در مورد اینکه مهدی رحمتی ًگفته است، دو معاون استقلال مخالف حضور من دراین باشگاه هستند، گفت: رحمتی یکی از پیشکسوتان استقلال است که بازی های خوبی هم برای تیم انجام داده و او مورد نظر کادر فنی است.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال تهران گفت: رحمتی هم این مسئله را می داند که باشگاه به او نظر دارد و صحبتی هم که از زبان رحمتی نقل شده بعید است درست باشد.

امیری در پاسخ به این سؤال که گفته می شود رسول نویدکیا، روزبه چشمی و مؤمنی در لیست استقلال هستند گفت:این چند نفری که گفتید در لیست مظلومی نیستند چون با باشگاه هایشان قرارداد دارند.

وی درمورد اینکه وحید طالب لو و محسن فروزان هر دو با استقلال قرارداد دارند و تکلیف این دو دروازه بان چه می شود، گفت: فردا صبح هر دو بازیکن با پرویز مظلومی جلسه دارند و نقطه نظرات مظلومی را می شوند و هر طور که صلاح بدانند عمل خواهند کرد.اگر دوست داشتند می مانند و اگر نخواستند یکی از آنها می تواند از باشگاه برود.

وی در مورد امیرحسین صادقی و رضا عنایتی گفت: امیرحسین صادقی در فهرست استقلال است و رضا عنایتی هم فردا با مظلومی جلسه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین