|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۵۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره برگزاری نشست امروز متقاضیان استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: استیضاح عباس آخوندی در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست.
حامدقادرمرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به ادامه بررسی تقاضای استیضاح وزیر راه و شهرسازی با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس افزود: آخوندی به همراه معاونان این وزارتخانه در جلسه امروز حاضر و پس از مطرح شدن سوالات نمایندگان متقاضی استیضاح ، به آنان پاسخ داد.

وی ادامه داد: تقریبا اعضای کمیسیون عمران مجلس از پاسخ وزیر راه و شهرسازی قانع شدند.

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچکس به اندازه بنده از عملکرد وزارت راه و شهرسازی گلایه نداشته است، گفت: با توجه به وضعیت تحریم، درآمد دولت و میزان بدهکاری وزارت راه به پیمانکاران و تحریم صنعت هواپیمایی و پاسخ های ارایه شده از سوی وزیر، به اعتقاد بنده استیضاح در شرایط فعلی به نفع کشور نیست.

قادر مرزی افزود: به رغم اینکه معتقدم مشکلاتی در حوزه وزارت راه و شهرسازی وجود دارد اما باید گفت وزیر تمام تلاش خود را انجام داده است.

وی ادامه داد: در بین سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان استیضاح کننده مواردی از قانون برنامه پنجم مطرح شد؛ در حالی که ما در پایان برنامه پنجم هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آقایان چرا در زمان دولت سابق دغدغه اجرای برنامه پنجم را نداشتند و در این دوره به فکر افتاده اند و سوال می پرسند؟

قادر مرزی افزود: کمتر کسی در مجلس به اندازه شخص بنده از وزارت راه و شهرسازی گلایه داشته است و کمتر استانی به اندازه کردستان توسط وزارت راه و شهرسازی مورد کم مهری قرار گرفته است اما در شرایط فعلی با توجه به تحریم و بی درآمدی دولت، استیضاح به نفع کشور نیست.

وی ادامه داد: از طرفی نیز ادغام وزارتخانه های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در دولت قبل یک اقدام اشتباهی بود که باعث شد حجم زیادی از کار در یک وزارتخانه جمع شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به نظر بنده استیضاح کنندگان بعد از تعطیلات تابستانی و با مشاهده بیشتر مشکلات پیش روی کشور از استیضاح منصرف خواهند شد.

قادرمرزی اظهارداشت: باید به جای استیضاح به دنبال راه های دیگر برای حل مشکلات باشیم چرا که استیضاح در شرایط فعلی به نفع و مصلحت کشور نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین