|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۵۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
منابع بیمارستانی دهلی نو اعلام کردند که براثر گرمای بی سابقه هوا 360 نفر از افراد بی خانمان از ابتدای شروع گرما در این کشور جان خود را از دست داده اند.
هزاران نفر از افراد بی خانمان در دهلی و شهرهای دیگر این کشور در کنار خیابان و در فضای باز بسر می برند که افزایش دما جان بسیاری از آنان را تهدید می کند.

بی خانمان های دهلی برای کسب درآمد اغلب از شهرهای دور و نزدیک به دهلی مهاجرت می کنند و در واحدهای ساختمان سازی به فعالیت مشغولند و شب را در کنار خیابان سپری می کنند.

براساس آمار بیش از 100 هزار نفر در دهلی در فضای باز سپری می کنند که تعداد زیادی از آنها براثر سرمای زیر صفر درجه در زمستان و گرمای حدود 50 درجه این شهر در تابستان جان خود را از دست می دهند.

هند یکی از کشورهای بزرگ درحال توسعه درجهان است که تعداد افراد ثروتمند آن هر روز بیشتر می شود به گونه ای که حدود یک پنجم سرمایه بخش خصوصی دراختیار حدود یک هزار نفر است .

براساس اعلام منابع بیمارستانی براثر گرمای بی سابقه امسال در هند تاکنون حدود 2 هزار نفر جان خود را از دست داده اند که بیش از یک هزار نفر از آنان از ایالت اندراپرادش و بیش از 350 نفر نیز از ایالت تلانگانا درجنوب هند بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین