کد خبر: ۵۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت، گفت: علیرضا بیرانوند با رفتاری که امروز پس از حضور در باشگاه استقلال از خود نشان داد ثابت کرد تا حرفه ای شدن فاصله زیادی دارد.
حسین آل اسحاق روزدوشنبه درگفت و گو باایرنا درخصوص اظهارات بیرانوند در باره پاپوش درست کردن مسئولان باشگاه نفت برای وی،گفت: قرارداد بیرانوند با باشگاه نفت تهران نه تنها مشروط نیست، بلکه هیچ بندی هم برای جدایی او وجود ندارد.

وی ادامه داد: آقای بیرانوند وقتی شما به باشگاه استقلال رفتید و همه خبرنگاران شما را دیدند و عکس گرفتند، دیگر نباید بیایید بگویید برای سر زدن به دوستم به دفتر بیمه او رفته بودم. بیرانوند تاحرفه ای شدن فاصله زیادی دارد و باید یاد بگیرد که در کنار مسایل حرفه ای اجازه دخالت در امور داخلی باشگاه و خیلی مسایل دیگر را ندارد.

دبیرکمیته نقل وانتقالات، گفت: می خواهم این نکته را که بیرانوند با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد و بدون اجازه ما نمی تواند به هیچ تیمی برود خیلی جدی اعلام کنم. مطمئن باشید حرف ما صحیح است، زیرا تا موضع ما را دید خیلی سریع اعلام کرد که به دفتر دوستش که نزدیک باشگاه استقلال است رفته بوده وبا مدیران استقلال دیدار نداشته است در حالی که همه خبرنگاران مقابل باشگاه استقلال او را در محل باشگاه دیده اند.

وی تصریح کرد: بازیکن باید به عهدی که می بندد وفادار باشد و مطمئن باشید برای اظهار نظر در مورد یک بازیکن باید مسایل مختلفی از جمله اظهارنظر کادرفنی، مباحث اخلاقی و مباحث مالی را مد نظر قراردهیم. ای کاش بیرانوند این حرف را که برای جدایی از نفت نیاز به رضایت نامه دارد صبح مقابل خبرنگاران در باشگاه استقلال می زد.

وی با انتقاد ازرفتارهای بیرانوند، اظهار کرد: مطمئن باشید اطرافیان بیرانوند او را دچار مشکل خواهند کرد و می خواهند او را زمین بزنند. اگر بیرانوند به این رفتارها ادامه دهد به زودی شاهد افول او و حتی از دست دادن پیراهن تیم ملی خواهیم بود.

آل اسحاق خاطرنشان کرد: بیرانوند با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد و هر کسی که او را می خواهد باید با ما مکاتبه کند و درخواست کتبی کند. قطعا این درخواست در کمیته نقل و انتقالات بررسی و بعد نظر کمیته اعلام می شود.

وی با اعلام اینکه تمرین امروز نفت برگزار نخواهد شد، گفت:منتظر بازگشت منصوریان از مسافرت هستیم و به محض شروع تمرینات بیرانوند نیز باید در تمرین شرکت کند.

دبیرکمیته نقل وانتقالات باشگاه نفت تهران ضمن تمجید از رفتارکاپیتان این تیم که در لیست باشگاه پرسپولیس قرار داشت، اظهار کرد: فرق رفتار بازیکن حرفه که مشاور درست دارد با بازیکن غیر حرفه ای که مشاوران غلط دارد در همین مسایل است.

وی تاکید کرد: به شدت از رفتار بیرانوند ناراحت هستیم و نباید فکر کند که دیگران احمق هستند و نمی دانند او به باشگاه استقلال رفته است. به او نصیحت می کنم دست از رفتار های غیرحرفه ای بردارد زیرا در غیر این صورت او زمین خواهد خورد. مطمئن باشید دست ما آنقدر باز است که اگر بفهمیم رفتار غیر حرفه ای از بازیکنان رخ داده به شدت با آنها برخورد می کنیم.

آل اسحاق خطاب به مسئولان باشگاه استقلال، گفت: به باشگاه استقلال اعلام کردیم اگر تا امروز عصر اعلام نکنند که با بیرانوند مذاکره نداشته اند از آنها شکایت خواهیم کرد.

*** برخی مدیران ما علی اصغری کار می کنند

دبیرکمیته نقل وانتقالات باشگاه نفت تهران، گفت: در سال های اخیر مدیران جوانی به فوتبال کشور تزریق شده اند که در تمامی زمینه ها براساس اصول حرفه ای کارمی کنند و توانسته اند مانند باشگاه ما و ذوب آهن موفق باشند اما مدیران دیگر این روش را نمی پسندند و می خواهند به شیوه علی اصغری به مدیریت خود ادامه دهند.

وی افزود: آقایانی که می گویند سرمربی ما پختگی ندارد فراموش نکنند لیگ امسال در تسخیر منصوریان و یحیی گل محمدی بود پس این نشان می دهد که هردو آنها به اندازه کافی پخته هستند.

دبیر کمیته نقل و انتقالات در خصوص آخرین وضعیت ایمان مبعلی، گفت: او با ما قرارداد ندارد و می تواند به هر باشگاهی که بخواهد برود اما باشگاه نفت نیز خواهان حفظ او است و قطعا تمام تلاش خود را در این راستا خواهیم کرد.

وی درمورد اینکه گفته می شود شیخ ویسی پیش از تمدید قرارداد با نفت با سیاه جامگان قرارداد امضا کرده، اظهار کرد: سوتفاهم کوچکی به وجود آمده و ما می خواهیم این مساله را در فضای خیلی صمیمی حل کنیم. هر تیمی که زودتر با شیخ ویسی قرارداد بسته باشد این بازیکن به آن تیم خواهد رفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین