|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: بازیکنانی را برای فصل جدید خواهم خرید که بتوانند برای استقلال مفید باشند.
پرویز مظلومی در جمع خبرنگاران گفت: مطمئن باشید در این فصل برای استقلال بازیکنانی را خواهیم گرفت که بتوانند برای ما مفید باشند.

وی ادامه داد: باید همه به فکر استقلال باشیم و اجازه دهیم تا آرامش در این تیم حاکم شود. متاسفانه برخی ها دوست ندارند استقلال قوی باشد، اما این را بدانید که من دنبال منافع باشگاه وهواداران هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: لیست خود را به مسئولان باشگاه دادم اما جذب کردن یانکردن آنها بحث دیگری است که امیدوارم اکثربازیکنان مد نظر را بتوانیم جذب کنیم. براساس وظیفه ای که دارم تلاش خواهیم کرد تا تیمی برای هواداران ببندیم.

وی تصریح کرد: جلسه بسیار خوبی با افشارزاده داشتم و نکات مثبتی در آن مطرح شد. صحبت ما در مورد آینده و داشتن تیمی خوب است.

وی بااشاره به کذب بودن لیست مازاد استقلال، اظهارکرد: این لیست صحیح نیست و نمی دانم از کجا به رسانه ها رسیده است. هنوز هیچ لیستی به باشگاه ندادم و بازیکنی را در لیست مازاد قرار ندادم.

مظلومی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما اکثرا سابقه حضور دراستقلال را دارند ومطمئن باشید هرکسی را که بخواهم برایم بازی خواهد کرد.مطمئن باشید به خاطر بحث استاد و شاگردی حتی برخی از این بازیکنان دستمزدشان را پایین تر خواهند آورد.

وی در رابطه با اینکه آیا بیرانوند مد نظر اوست، اظهار کرد: شاید بازیکنان زیادی مد نظر من باشند اما هنوز لیستی به کمیته نقل و انتقالات نداده ام.

وی در مورد اینکه وحید طالب لو و محسن فروزان با استقلال قرارداد دارند و آیا با این وجود به دنبال جذب دروازه بان دیگری خواهد بود، گفت: هر دو آنها گلر های خوبی هستند و دروازه بان سوم ما فرزین گروسیان نیز کمی سنش بالا رفته و باید در ترکیب خود دو دروازه بان بزرگسال و یک جوان داشته باشیم و به همین دلیل قطعا یک دروازه بان به جمع ما اضافه خواهد شد.

وی درخصوص اختلافاتی که دروازه بانان اول و دوم استقلال باهم داشته اند، اظهار کرد: قطعا اجازه چنین رفتار هایی را نمی دهیم و این را بدانید که من تصمیم گیرنده هستم. هر بازیکنی که می خواهد با ما کار کند باید فکر کند که روی نیمکت نشسته است.

سرمربی استقلال درخصوص آخرین وضعیت امید ابراهیمی، گفت: دقایقی قبل با او صحبت کردم و قطعا او را می خواهم.او یکی از بهترین های فوتبال ایران است و قطعا می خواهم که او را در استقلال داشته باشم.

وی افزود: درسایر پست ها نیز می توانیم 6 بازیکن بزرگسال و چند بازیکن زیر 23 سال ملی پوش را در اختیار بگیریم. ابتدا به دنبال جذب بازیکنان ایرانی و بعد از آن به دنبال بازیکنان خارجی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اظهارات نظری جویباری مبنی بر اینکه برخی بازیکنان استقلال نباید به این تیم بازگردند، گفت: هنوز باهم صحبتی نکرده ایم اما هروقت صحبت شود من هم نظرم را می گویم. مشورت پذیرم و به تنهایی تصمیم نمی گیرم البته تصمیم پایانی را خودم خواهم گرفت.

وی درمورد اظهار نظر های حسن روشن، افزود: او استاد من است و قطعا دلسوزانه برای استقلال حرف می زند.

مظلومی در رابطه با اینکه گفته می شود قیمت او بسیار پایین تر از استیماچ است، اظهار کرد: قراردادم را سفید امضا کردم و قیمتی ندادم. اینکه می گویند من مربی 300 میلیونی هستم صحیح نیست ولی این را بدانید که چهارسال است از استقلال طلب دارم و هیچ فشاری نیاوردم.

وی در رابطه با اینکه با امیر قلعه نویی امروز و دیروز صحبت کرده است، اظهار کرد: دیروز و امروز با او حرف زدم و گفت هر کاری از دستش بربیاید برای استقلال خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تمرینات این تیم روز چهارشنبه آغاز می شود، گفت: تعداد بازیکنان ما فعلا کم هستند اما باید کارمان را سریعتر شروع کنیم. خوشبختانه با کمک هیات مدیره زمین تمرین هم فراهم شده و قرار است تا آماده شدن زمین چمن کمپ در زمین شماره 2 آزادی تمرین کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین