کد خبر: ۵۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
امام جمعه یاسوج با اشاره به شعار امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی به ویژه مساله بیکاری را می توان با تعامل بین بخشی و همدلی و همزبانی هر چه بیشتر مردم و مسوولان اجرایی برطرف کرد.
اصغر حسینی روز دوشنبه در نشست با شماری از فعالان اقتصادی، اصناف، صنعتگران و معدنکاران کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه تولید ملی افزود: ایران اسلامی اکنون به دلیل تحریم های دشمنان دچار مشکلات اقتصادی شده اما چنین مشکلی در کهگیلویه و بویراحمد بیش از سایر نقاط کشور است و عامل اصلی آن نیز فراهم نبودن زیرساخت های اقتصادی لازم در استان است.

وی بیان کرد: رونق تولید و کسب و کار در این استان و کاهش مشکلات اقتصادی آن مستلزم همکاری همه جانبه مردم، مسوولان اجرایی، متولیان امر، نهادهای دولتی و بانک های عامل استان است.

حسینی اظهار کرد: برخی مسایل کهگیلویه و بویراحمد از جمله مشکلات اقتصادی جنبه ملی داشته و نمی توان اقدام خاصی برای رفع آنها در این استان انجام داد اما یکی از راهکارهای مناسب در همین راستا آن است که مردم و مسوولان اجرایی استان بیش از پیش به فکر توسعه و پیشرفت اقتصادی منطقه باشند.

وی عنوان کرد: بر اساس گزارش های رسیده برخی افراد متمکن کهگیلویه و بویراحمد بنا به دلایل مختلف اقدام به سرمایه گذاری اموال خود در دیگر نقاط کشور می کنند که در صورت ساماندهی چنین سرمایه هایی در این استان بخشی از مشکلات اقتصادی استان از جمله بیکاری کاهش می یابد.

حسینی ابراز داشت: اصناف و بازاریان کهگیلویه و بویراحمد اجازه ندهند عده ای افراد سودجو وارد عرصه اقتصادی این استان شده و با برخی اقدامات ناپسند از قبیل کم فروشی و یا گران فروشی خدمات ارزنده آنان را خدشه دار کنند.

پس از این نشست شرکت کنندگان در آن به منظور ادای احترام به مقام شهدا و غبار روبی و عطرافشانی قبور آنان عازم گلزار شهدای یاسوج شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین