|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۵۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
جان اسپراو در نشست خبری پس از بازی گفت:‌ در بازی اول که دو شب پیش برگزار شد این جو ورزشگاه و حمایت تماشاگران بود که باعث شد تیم من تحت تاثیر قرار بگیرد اما در بازی دوم ایران بسیار بهتر از ما بازی کرد و با عملکرد فنی خوب موفق به پیروزی شد.
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا پس از پایان دیدار با ایران، اظهار کرد:‌ من تجربه بسیار خوبی در ایران داشتم و بسیار لذت بردم و این پیام را به مردم آمریکا می‌دهم.

جان اسپراو، در نشست خبری پس از دیدار با ایران، گفت: تجربه بسیار خوبی در ایران داشتم واز حضور در ایران لذت بردم، این برای ما بسیار خوب است که چند روز مهمان مردم مهمان‌نواز ایران بودیم. فرصت داشتیم که در این فرصت یک روز برای صرف ناهار به خارج از محیط والیبال برویم و در محیط کوهستانی غذا صرف کنیم. مردم ایران بسیار رابطه خوبی با ما داشتند. من فکر می کنم رابطه ایران و آمریکا در آنچه از رسانه‌ها منعکس می شود، خوب نیست. اما پیامی به مردم کشورم خواهم داد که در ایران بسیار با مردم خونگرم و دوستی روبه‌رو بودم.

وی افزود: امیدوارم بار دیگر فرصت کنم به ایران بیایم و بیشتر در مورد این کشور بدانم.

سرمربی تیم والیبال آمریکا همچنین در مورد بازی گفت: استراتژی کلی تیم ما مبتنی بر فیزیک بدنی است اما ایرانی‌ها موفق شدند سریع‌تر بازی کنند و بهتر پاس دهند. ما بازی را باختیم اما سفر خوبی به ایران داشتیم.

وی عملکرد ایران در دومین مسابقه را از هر نظر فوق العاده توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، تیم ملی والیبال آمریکا در دومین دیدار خود در سالن دوازده هزار نفری آزادی همانند بازی نخست در سه ست پیاپی بازی را واگذار کرد تا مدافع عنوان قهرمانی حرفی برای گفتن نداشته باشد.

جان اسپراو در نشست خبری پس از بازی گفت:‌ در بازی اول که دو شب پیش برگزار شد این جو ورزشگاه و حمایت تماشاگران بود که باعث شد تیم من تحت تاثیر قرار بگیرد اما در بازی دوم ایران بسیار بهتر از ما بازی کرد و با عملکرد فنی خوب موفق به پیروزی شد.

وی ادامه داد:‌ ایران در تمام بخش‌ها بسیار سریع و فنی بازی کرد. آن‌ها در دفاع، سرویس، حمله، پاس و در هر چیز دیگری بسیار سریع بودند.

اسپراو درباره عملکرد فنی تیم خود گفت: ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم اما باز هم نیاز به پیشرفت داریم و باید یاد بگیریم در تمام طول بازی عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی والیبال امریکا در پاسخ به این سوال که "چرا با وجود شکست در بازی نخست برابر ایران تغییری در تاکتیک تیمش نداده؟" گفت: گاهی شرایط بازی ایجاب می کند که طرح‌ها و تغییرات انجام شود و گاهی نه. ما در این بازی در برخی از امتیازها پاسور و آبشارزن ها را عوض کردیم اما فایده‌ای نداشت.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
4
bravo
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین