کد خبر: ۵۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
اگر در بازي واليبال تعدادي از هموطنان ايراني زماني كه بازيكنان ايراني مي‌خواستند سرويس بزنند با صداي شيپور و ترقه و مزاحمت‌هاي مختلف به نفع آمريكايي‌ها عمل مي‌كردند بازي را واگذار مي‌كرديم.
روزنامه آرمان در یادداشتی به قلم فياض زاهد نوشت:
 
عرصه ديپلماسي و سياست خارجي هر كشور بازتابي از توان و انرژي و پتانسيل قدرت داخلي آن كشور است. يك ديپلمات در عرصه بين‌المللي و يك سرباز در عرصه جنگ زماني به راحتي مي‌جنگد كه پشت جبهه او و كساني كه مسئوليت حمايت روحي فيزيكي او را بر عهده دارند به درستي كارشان را انجام دهند. تصور كنيد در بازي واليبال ايران و آمريكا به جاي 12‌هزار تماشاگر كه با عشق و انرژي از تيم ايران حمايت مي‌كردند 300 نفر به سالن مي‌آمدند قطعا آمريكا نتيجه را از ايران مي‌برد همانطور كه در دو بازي در آمريكا اين اتفاق افتاد. مذاكرات هسته‌اي همچنين وضعيتي دارد اگر تيم مذاكره‌كننده حمايت مقامات عاليرتبه و نیز مردم بزرگ ايران را داشته باشد كه البته دارد با قدرت بيشتري كار مي‌كند.

 اگر در بازي واليبال تعدادي از هموطنان ايراني زماني كه بازيكنان ايراني مي‌خواستند سرويس بزنند با صداي شيپور و ترقه و مزاحمت‌هاي مختلف به نفع آمريكايي‌ها عمل مي‌كردند بازي را واگذار مي‌كرديم. متاسفانه همانطور كه در مذاكرات ژنو شاهد بوديم جان كري و دكتر ظريف از بيم استراق سمع با هم قدم زدند و دلواپسان دلواپسي كردند و حرف‌هايي زدند. آقاي ظريف و جان كري براي پرهيز از شنود توسط رقبا مجبور شدند در فضاي آزاد گفت‌وگو كنند. هفته گذشته روزنامه وال‌استريت ژورنال فاش كرد كه هر 3 هتل برگزاركننده جلسات در وين، لوزان و ژنو توسط بدافزاري كه محتملا اسرائيلي بوده شنود شده است. تازه پي مي‌بريم كه دكتر ظريف و تيم هسته‌اي تا چه اندازه مظلوم هستند تندروهای داخل كشور در ظاهر مدافع ارزش‌ها هستند اما نتيجه عملشان به منافع ملی آسیب جدی وارد می‌کند. نقد با تخريب متفاوت است كاري كه آن نماينده در مجلس با دكتر ظريف انجام داد، نقد نبوده بلكه نوعي هتاكي بوده است و اين اقدام بيشتر تخريب است تا نقد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
6
همه ی آنها را که

بیت المال را میخورند

و حقوق ملّت "مظلوم" ایران را پایمال میکنند،

(خیلی وقته که ) سپردیم به "او" که

أَحکم الحاکِمین

و

أَسرع الحاسِبین

و

شَدیدالعِقاب

و

شَدیدالعَذاب

و

مُخزِی‌الظّالِمین/الکافِرین است.


*** حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ ***
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
1
باید همیشه گناهان خود را به دوش دیگران بیندازیم

این کار دولت تدبیر و امید است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین