کد خبر: ۵۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
همتی اساسی‌ترین عامل رشد و توسعه بانک‌ها را مشتریان آن خواند و بیان داشت: ثابت قدم‌ترین عضو این بانک بزرگ، مشتریان وفادار آن بوده‌اند.
دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست 600 نفر از روسای شعب تهران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد ستادی بانک برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به عموم کارکنان و مشتریان، بر تلاش و کوشش مضاعف و ایجاد همدلی میان کارکنان برای ارتقای جایگاه بانک تاکید کرد.

وی با اشاره به عبور منابع ریالی بانک ملی ایران از مرز 100 هزار میلیارد تومان اظهار داشت: جذب این میزان منابع، نشانگر اعتماد روزافزون مردم به این بانک است.

 همتی اساسی‌ترین عامل رشد و توسعه بانک‌ها را مشتریان آن خواند و بیان داشت: ثابت قدم‌ترین عضو این بانک بزرگ، مشتریان وفادار آن بوده‌اند.

کاهش نسبت مطالبات معوق به تسهیلات به زیر 10 درصد

وی به کاهش NPL (نسبت مطالبات معوق به تسهیلات) بانک ملی ایران به زیر 10 درصد تا پایان سال 93 اشاره کرد و بیان داشت: بانک ملی ایران یکی از با پشتوانه‌ترین بانک‌ها با صورت‌های مالی شفاف و میزان دارایی‌های قابل توجه است، به طوری که این بانک با تلاش کارکنان خود، میانگین NPL سیستم بانکی را  کاهش داده است.
رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به موانع قبلی و پشت سر گذاشتن مشکلات با کمک نیروی انسانی کوشا و سیاست‌های راهگشا، ابراز امیدواری کرد، وضعیت مطلوب‌تر و شایسته‌تری برای بانک ملی ایران رقم بخورد.

رشد 60 درصدی تسهیلات پرداختی

دکتر همتی به نقش با اهمیت و موثر وصول مطالبات معوق و به کارگیری این منابع در سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و تسهیلات دهی مجدد اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران در سال 93، 350 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که 230 هزار میلیارد ریال آن از محل مطالبات وصول شده و افزایش منابع بانک، طی سال 93 بوده است و این نشان می‌دهد که تسهیلات پرداختی در سال 93 نسبت به سال 92، 60 درصد رشد داشته است.

 وی اقدامات صورت گرفته در زمینه امور درمانی، رفاهی و معیشتی کارکنان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران ارشد بانک بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان است و این اقدامات موجب رشد فضای همکاری، انگیزه بیشتر و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر می‌شود.
 وی در ادامه بانک ملی ایران را بانکی ضابطه‌مند و پایبند به قوانین به ویژه رعایت نرخ سود سپرده ها و تسهیلات عنوان کرد. وی بر پیگیری و وصول مطالبات معوق همانند 6 ماهه دوم سال گذشته تاکید کرد و افزود: لازم است تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم برای وصول به موقع اقساط و جلوگیری از معوق شدن مطالبات اندیشیده شود.

 دکتر همتی در پایان بر تکریم و رابطه صمیمانه با مشتریان تاکید و نظم و پاکیزگی شعب را از اصول مشتری‌مداری عنوان کرد و خواستار توجه مضاعف کارکنان برای جلب رضایت مشتریان بانک شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین