|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۵۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
اسپرو درادامه به بازی بسیار خوب تیم ایران در دیدار برگشت مقابل آمریکا اشاره کرد وگفت: درشرایط یاد شده، بازی مقابل تیمی که به این خوبی بازی می‎کند، بسیار دشوار است.
- 'جان اسپرو' سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا، دلایل شکست دردیدار روز جمعه 29خرداد مقابل ایران را حمایت تماشاگران پرشور ایرانی ، دشواری بازی درخارج ازخانه وبازی بسیار خوب تیم ایران بویژه سعید معروف پاسور تیم ملی والیبال ایران، دانست.

 اسپرو ، پذیرایی ازتیم آمریکا وشرایط هتل و غذا را در محل اقامت تیم آمریکا درتهران، عالی توصیف کرد و گفت که از این نظر، بهانه ای برای باخت روز جمعه وجود ندارد اما بازی مقابل آن همه تماشاچی مشتاق ایرانی بسیار دشوار بود وتجربه خاصی را برای تیم آمریکا به وجود آورده بود به طوری که بازیکنان وکادر فنی آمریکا را تاحدی عصبی کرد.

سرمربی تیم ملی آمریکا در مصاحبه با صدای آمریکا با بیان این که سفر به ایران، نخستین سفر تیم آمریکا (در این دور از مسابقات) درخارج خانه بود، این موضوع را یکی از دلایل سخت بودن دیدار مقابل ایران عنوان کرد.

اسپرو درادامه به بازی بسیار خوب تیم ایران در دیدار برگشت مقابل آمریکا اشاره کرد وگفت: درشرایط یاد شده، بازی مقابل تیمی که به این خوبی بازی می‎کند، بسیار دشوار است.

وی افزود: ما می‎دانیم که ایران محکوم به برد است، حالا که با این شرایط آشنا شدیم، می دانیم که پیروزی درتهران کارهر کسی نیست؛ ایران این شانس را دارد که همه بازی هایش را ببرد که دراین صورت دارای 8 برد می شود وما صاحب 6 برد. ما اگر روز یکشنبه(31 خرداد) هم ببازیم باید دستکم سه بازی از4بازی باقی مانده خود را ببریم.

سرمربی تیم ملی آمریکا با اشاره به نتایج ضعیف تیم روسیه گفت: سه تیم بخت صعود دارند و این شرایط را سخت می کند.

او اضافه کرد: خوشحالم که از بازی های خانگی خود امتیاز کامل گرفته ایم، چون امسال شانس تیم ها به پیروزی های خانگی وابسته است، بازی روز یکشنبه مقابل ایران برای ما بسیار مهم خواهد بود.

اسپرو توضیح داد که بازیکنانش باید دردفاع بهتر عمل کنند، در حمله پاس‎های بهتری بدهند ودرمجموع دنبال راهی باشند که امتیازات بیشتری در بازی دوم با ایران به دست بیاورند.

وی در مورد نتایج تیم ملی ایران نیز گفت: ایران بیشتر امتیازات خود را مدیون بازی سعید معروف، پاسور این تیم، است و من فکر می‎کنم 'معروف' بهترین پاسور دنیاست؛ اوتیم ایران را درموقعیتی قرار می دهد که کار برایشان راحت تر می شود.

تیم ملی والیبال آمریکا درنخستین سفر خود به ایران، روز جمعه 29 خرداد در دیدار برگشت لیگ جهانی والیبال، در ورزشگاه 12 هزار نفری از تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه برصفر شکست خورد. آمریکا دومین دیدار خود را یکشنبه شب به وقت تهران، مقابل ایران برگزار می کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین