|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
خرازی با اشاره به اینکه اصول اصلاحات را آلوده به التقاط و انحراف نخواهیم کرد گفت: اصلاحات با وحدت به نتیجه می رسد و ما نیز در این مسیر حرکت خواهیم کرد.
سفیر سابق ایران در سازمان ملل با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی دولت و ملت باید جدی تلقی شود گفت: عده ای بر خلاف نظر رهبری در پوشش دلواپسی دولت ستیزی می کنند.

سید محمد صادق خرازی جمعه شب در جمع اصلاح طلبان استان خراسان رضوی در مشهد افزود: امر به معروف و نهی از منکر در ذات دین جای دارند و مهم ترین عنصر زندگی جمعی ما مسلمانان است.

وی با بیان اینکه انحراف و التقاط دو لبه یک تیغ خطرناک است که ایمان و امان مردم را تهدید می کند گفت: برخی با بیان نظریات خود باعث ایجاد انحراف در جامعه شده اند.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به برخی اسناد تاریخی انحراف اشاره کرد و افزود: تاریخ نشان می دهد با سوء استفاده از باورها و اعتقادات مردم و بهره گیری از روحیه پاک مردم نحله های ازلی و بهایی و بابی گری شکل گرفت و کسانی که نماز شب می خواندند که خدمت امام عصر (عج) برسند پس از مدتی ادعای امام زمان بودن سپس ادعای پیامبری و رسالت و پس از آن ادعای خداوندی کردند.

خرازی این انحرافات شکل گرفته را سازمان یافته دانست و گفت: التقاط هم با اعتقادات مردم بازی می کند و باعث می شود ما از اسلام ناب فاصله بگیریم که به نظر می رسد باید با این دو پدیده که ریشه تاریخی دارند برخورد شود.

وی ادامه داد: علما و بزرگانی همچون علامه وحید بهبهانی یک تنه در برابر این انحراف ایستادند و در دوران معاصر هم شهید مطهری با خط انحراف و التقاط مبارزه کرد.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: کسانی که امروز علیه دولت شعار می دهند مردم را فریب داده و شعار عدالت را که مهم ترین دستاورد انقلاب بود به بدنامی کشانده اند.

خرازی اظهار کرد: سوال اساسی این است که آیا با دست نا پاک و رفتار دوگانه می توان منجی بشر بود ؟ می توان مبشر عدالت و فریادگر ضد استثمار، استبداد و استعمار بود ؟

وی تاکید کرد: ما برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر آماده هستیم خون خود را تقدیم کنیم و چه ارزشی بالاتر از اینکه به آرزوی خود یعنی شهادت برسیم.

خرازی با بیان اینکه افتخار می کنیم که اهل شریعت هستیم نه مروج طریقت، افزود: اگر اصلاح طلب بخواهد به عنوان یک مترقی خدمت کند باید ملتزم به مبانی قانون اساسی باشد.

وی ادامه داد: کسانی که به نام حمایت از روحانیت و اصول دین به قدرت رسیدند پس از مدتی می خواستند از روحانیت مرجعیت و رهبری عبور کنند.

وی اظهار کرد: باید در راه مبارزه با انحراف و التقاط خون داد و شهدا برای این جان خود را فدای این کشور کردند که انحراف از جامعه بیرون برود.

خرازی با اشاره به اینکه اصول اصلاحات را آلوده به التقاط و انحراف نخواهیم کرد گفت: اصلاحات با وحدت به نتیجه می رسد و ما نیز در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با تشکر از عملکرد قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده های قضایی افزود: عده ای نمی خواهند پاسخگوی عملکرد هشت ساله خود باشند در حالی که مردم منتظر هستند.

وی تاکید کرد: برای إفشای انحراف و برای مقابله با التقاط باید خون بدهیم تا پرده ها کنار زده شود و مدعیان بهره بردار از مقدسات مردم افشا شوند.

خرازی گفت: سیاست خارجی آنها دشمن شاد کن بود و منافع ملی را قربانی امیال خود کرده بودند و اگر هوشمندی رهبر معظم انقلاب نبود، معلوم نبود این آقایان چه بر سر کشور آورده بودند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
3
درود بر شما.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین