|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
امام جمعه بجنورد گفت: پیام اصلی مردم در تشییع پیکر پاک شهیدان غواص، حمایت از تیم مذاکرات هسته ای در برابر کشورهای 1+5 بود.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: این حمایت عظیم مردم از تیم مذاکرات هسته ای، بدین معنا بود که دیپلمات های ما با قدرت تمام در میز مذاکره از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

وی اضافه کرد: مردم با حضور گسترده در آیین تشییع پیکرهای پاک و مطهر شهدای غواص، بار دیگر نشان دادند که پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند و ذره ای از حقوق خود کوتاه نخواهند آمد.

اما جمعه بجنورد افزود: قطعا تیم مذاکره کننده به عنوان نمایندگان ملت با رعایت خطوط قرمز ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت تاثیر زیاده خواهی های استکبار جهانی قرار نگرفته و از حقوق ملت دفاع می کند.

حجت الاسلام یعقوبی اظهارکرد: ملت ایران پای تمام آرمان های انقلاب و نظام و شهدای هشت سال دفاع مقدس ایستاده و ذره ای از حقوق خود عقب نشینی نخواهد کرد و تسلیم ظلم و زیاده خواهی ها نمی شود.



*برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی

امام جمعه بجنورد درآستانه سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش و هفته قوه قضاییه بر برخورد قاطع دستگاه قضایی کشورمان با مفسدان اقتصادی تاکید کرد.

وی افزود: قوه قضاییه برای برقراری نظم و عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه باید قاطعانه با مفسدان اقتصادی برخورد کند تا ریشه فساد اقتصادی در کشور از بین برود.

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی اضافه کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، نهادینه کردن عدالت اجتماعی و برخورد با فساد اقتصادی باید برنامه اولویت دار قوه قضاییه باشد.



*اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری به خراسان شمالی

جانشین ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: سفر رییس جمهوری به این استان دارای خیر و برکت های زیادی بود و اجرای کامل مصوبات سفر رییس جمهوری می تواند زمینه ساز از بین رفتن محرومیت از چهره این استان شود.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: امروز باید مسوولان استانی با اتحاد و انسجام و برنامه ریزی تمام مصوبات سفر رییس جمهوری را محقق کنند و خواسته مردم ما نیز از مسوولان اجرای این مصوبات است.

وی بار دیگر از حضور گسترده مردم استان خراسان شمالی در آیین استقبال و دیدار مردمی با رییس جمهوری نیز قدردانی کرد.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید 24 خردادماه در نوزدهمین سفر استانی مهمان مردم استان خراسان شمالی بودند.



*ماه رمضان ماه خوسازی

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان شمالی با اشاره به ماه مبارک رمضان این ماه را زمینه خودسازی و تهذیب نفس دانست و بر کمک خیرین به افراد نیازمند در این ماه تاکید کرد.

حجت الاسلام یعقوبی اظهارکرد: خیرین باید در ماه رمضان با برپایی سفرهای اطعام ویژه محرومین و ایتام از این افراد و خانواده ها حمایت مالی داشته باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین