|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۵۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، بر وحدت و همدلی بین دولت و ملت برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: در سایه همدلی مسائل حل و کشور به سمت اهداف ترسیم شده پیش می رود .

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه آحاد ملت و با رهبری های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پله های سعادت و موفقیت را پشت سر گذاشته و قطعا در ادامه نیز این چنین خواهد بود .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: باید همه آحاد مردم و دولت برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و اهداف شهیدان و ولایت بکوشند .

ناصری ، به ادامه مذاکرات تیم هسته ای ایران با گروه 1+5 اشاره و تصریح کرد: باید این تیم را حمایت کرد تا با قدرت و مقاومت در انجام وظایفش موفق باشد .

ناصری اضافه کرد : دشمنان همواره بدنبال منافع و اهداف خود علیه انقلاب اسلامی هستند لذا امیدواریم تیم مذاکره کننده با قوت و قدرت، درایت و رعایت تمامی جوانب و خطوط قرمز موفق باشد .

وی در ادامه به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل و بهره گیری از ظرفیت های کشور اشاره کرد و گفت: مردم و مسوولان باید برای گذار از مشکلات برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی جدی باشند .

امام جمعه یزد اظهار کرد: بهره گیری از توانایی های داخل کشور و با همدلی و سخت کوشی قطعا می توان بر تحریم ها و فشارهای ظالمانه دشمنان پیروز شد .

ناصری به اول تیرماه سالروز تشکیل اداره تبلیغات اسلامی و نقش این مجموعه مهم فرهنگی و تبلیغی و همچنین رسالت مبلغان دینی اشاره کرد.

وی همچنین در خصوص ماه مبارک رمضان و لزوم بهره گیری از آن و نیز تلاوت قرآن کریم و عمل به واجبات و ترک محرمات و اهمیت کسب فضائل اخلاقی و تقوای الهی سخنرانی کرد .

نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه این هفته شهر یزد به امامت آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور قشرهای مختلف مردم دارالعباده در مسجد ملااسماعیل این شهر اقامه شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین