|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۵۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
فرماندار سیروان گفت: افزایش چشمگیر اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان در سال گذشته نشان توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مقوله علم و تربیت است.
مراد یگانه روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: مدیران و کارگزاران باید خدمات دولت را برای عموم بازگو کرده و زمینه قضاوت را برای مردم مهیا کنند.

وی افزود: منتقدان به نقدهای سازنده بپردازند و از انتقادهای تخریبی و افراطی که مانع پیشرفت می شود، جلوگیری کنند.

این مسئول به اهمیت مدارس هیات امنایی سطح شهرستان اشاره و اظهار کرد: مدارس هیات امنایی در آینده تقویت خواهند شد و این نیازمند زمان است.

یگانه با بیان اینکه اعتبارات واگذار شده به آموزش و پرورش در سال گذشته چشمگیر بوده،عنوان کرد: اعتبارات شهرستان سیروان در سال 93 نسبت به سال 92 در حدود 12 برابر افزایش یافت به طوریکه در سال 93 حدود 300 میلیارد ریال در شهرستان سیروان جذب شد.

وی به اجرای موفق طرح هجرت سال گذشته در سیروان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته در قالب طرح هجرت چند باب از مدارس شهرستان زیباسازی و مرمت شدند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان ادامه داد: طرح هجرت یکی از برنامه های موثر و مفید است که هم باعث ایجاد تقویت فرهنگ کار، طراوت و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شده و هم باعث کمک به آموزش و پرورش در خصوص زیباسازی مدارس می شود.

یگانه با اشاره به سازماندهی نیروهای آموزش پرورش، عنوان کرد: سازماندهی نیروها برای سال تحصیلی 95-94 باید به نحوی باشد که کل مدارس شهرستان مشکل معلم و مربی نداشته باشند.

شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار در65کیلومتری ایلام قراردارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین