|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۷
کد خبر: ۵۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
هوای تهران امروز منقلب شده است و دیگر با هاله ای از دود و آلودگی دیده نمی شود زیرا که توده ای از آب و هوای بهشتی آسمان آن را فرا گرفته که لطافت بهشتی را برای همه مردم به ارمغان آورده است.
275 گل آسمانی شده امروز هوای تهران را فرا گرفته اند تا عطر بهشتی آنان بر مشام جان همه قدرشناسان و حق طلبان برسد و نسیم رایحه وجود مطهرشان را در سراسر ایران پراکنده کند، امروز همه آسمان ایران به برکت روح پاکشان که با دستان بسته به ملکوت اعلی پر کشیده اند، رنگ و بوی بهشتی گرفته است.

امروز بهارستان به معنای حقیقی بهارستان شده و قرار است پیکر پاکشان به معراج شهدا، خیابان بهشت برود تا این خیابان نیز حقیقتا بهشتی شده و معنای بهشت بیابد.

کاش همه ایرانیان می توانستند به مشایعت ابدان مطهر شهدا برسند و از فیض وجودشان بهره مند شوند، زیرا معلوم نیست این واسطه های فیض الهی بار دیگر آسمان ما را نورانی کنند. اینان نشان اوج جانبازی در راه خدا گرفته و در مسلک خود مرگ را به بازی گرفتند.

خود را که به نزدیکی آنان می رسانی، بغضی گلوگیر انسان را فرا می گیرد، نمی دانیم چه بگوییم، با میراث شهیدان چه کرده ایم؟ حرفی برای گرفتن نداریم، تنها می گوییم: شهدا شرمنده ایم. اما هنوز هم دیر نشده، فرصتی است تا تجدید پیمان کنیم، شهدا فراموشتان نمی کنیم.

وصیت شهدا را در ذهنمان بار دیگر مرور می کنیم، همه آنها سفارش به اطاعت از ولی کردند و خود نیز ولایتمداری خود را در عمل به اثبات رساندند، ما نیز برای قدرشناسی از شهدا باید پابه رکاب ولایت باشیم. در مشایعت عزیزانمان به آنان سلام می کنیم، می گوییم: شهید گمنام سلام، خوش آمدی مسافر من، خسته نباشی پهلوون، صفا دادی به شهرمون.

نخستین تشییع کننده این قهرمانان، ولی زمان امام عصر (عج) است، پس در کنار این شهیدان واگویه ای با امام زمانمان داریم که آقا شیعه والله غریب است بیا، قلب عشاق تو بشکست بیا. گاه از هجر تو باید نالید، گاه از هجر عزیزان شهید.










ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین